Luka akibat kencing manis semakin pulih dan bacaan gula semakin turun



Ouch! Tengok pun rasa dah sakit dan mengerikan. Kalau di biar kan lagi lah ngeri nanti jadi nya

Vivix, dia bukan ubat ajaib, tapi dia satu-satu nya minuman Botanikal yang Tinggi Antioksidan dengan kebaikan Resveratrol yang mampu membaiki sel hingga ke tahap DNA. Yang penting ia telah di Patenkan. Makna nya, hanya Shaklee aje yang ada Vivix, tempat lain xde...

Bila di sebut baiki sel, ketahuilah bahwa tubuh badan kita semua terdiri daripada canuman sel - sel.

Vivix, di cipta oleh para saintis dan telah menjalani pelbagai ujian klinikal bagi menentukan keberkesanan nya, maka kenapa nak cari yang lain kalau Vivix terbukti berkesan dan selamat. Kan dah jimat kat situ...tak yah nak cuba sana sini, hasil belum tentu lagi.


Apakah Keistimewaan Vivix Shaklee




1. Memperbaiki DNA.
Setiap hari, tubuh kita mengalami kerosakan DNA (salah satunya akibat radikal bebas) yang menyebabkan proses penuaan terjadi begitu cepat. Vivix membantu melambatkan dan melindungi DNA sel tubuh kita dan melambatkan proses tersebut.

2. Memperbaiki tenaga sel.
Semakin tubuh kita terdedah kepada penuaan, semakin cepat sel tubuh kita kehilangan tenaga. Ini akan menurunkan fungsi sel. Vivix membantu menguatkan sel tubuh.

3. Membantu meningkatkan fungsi otak, kardiovaskular, imuniti dan sendi.
Semakin tua, semakin kita rasa sakit sana sini, ingatan pun makin pudar. Vivix membantu mengembalikan keremajaan.


Berapakah Harga Vivix?
Sebotol ada 150ml,
cukup penggunaan nya untuk 1bulan.
Dengan kehebatan dan keberkesanan Vivix, harga nya cuma, rm475.


Bagi anda yang berada di sekitar Seri Kembangan, Equine Park dan Pasar Borong Selangor, boleh saya hantarkan terus ke rumah anda, orang kata COD. 

Terus hubungi Siti sekarang untuk tempahan Vivix
Siti 019-552 2329