Kajian Telemore (The Telomere Study)

Kajian Telemore (The Telomere Study)

Changing Brands Can Change Your Life

Idea utama di sini: Mengekalkan telomere dari pemendekan boleh membantu anda menjalani kehidupan yang lebih lama dan sihat.
Ahli Lembaga Penasihat Saintifik Shaklee Dr. Elizabeth Blackburn adalah Pemenang Hadiah Nobel dalam Perubatan dan dianggap sebagai individu terpenting dalam sains telomere. Kami telah bekerjasama dengan Dr. Blackburn dan terbukti bahawa menggunakan makanan tambahan Shaklee untuk jangka panjang menyebabkan penurunan kadar kependekan telomere sebanyak 40% di kalangan umur orang dewasa berbanding dengan kumpulan kawalan yang sihat.

The Telomere Effect

“ Saya tidak fikir saya pernah melihat sampel dewasa yang sihat dari itu; mungkin suplemen Shaklee melindungi mereka dari kesan biasa peningkatan umur, obesiti dan tekanan. ”

DR. ELISSA EPEL
Profesor di Jabatan Psikiatri, di University of California.

Proven By Science

40% LEBIH RENDAH
PENGGUNA SHAKLEE MENYEBABKAN PENURUNAN KADAR KEPENDEKAN TELEMORE SEBANYAK 40%

TERBUKTI SECARA KLINIKAL ANDA BOLEH HIDUP MUDA LEBIH LAMA.

Kajian Telomere menunjukkan bahawa Pengguna Shaklee nyata sekali mempunyai Telomere yang lebih panjang.

Telomeret

Pengguna Shaklee untuk jangka panjang menyebabkan penurunan kadar kependekan telomere sebanyak 40% di kalangan umur orang dewasa dan nyata sekali mempunyai telemore yang lebih panjang pada kumpulan umur 50an, 60an, dan 70an berbanding dengan kumpulan kawalan yang sihat.*

Telomere

Telomeres adalah penutup perlindungan hujung yang melindungi kromosom dalam sel. Semakin kita berumur, telomer tumbuh lebih pendek, dan telomer yang lebih panjang dikaitkan dengan kesihatan yang lebih baik.


*Dalam kajian klinikal awal, pengguna Shaklee yang mengambil Vivix dan makanan tambahan Shaklee yang lain mempunyai kadar pengurangan telomere 40% di seluruh julat usia dewasa, berbanding kumpulan kawalan yang sihat.

No comments:

Post a Comment