Senarai Produk Shaklee Untuk Kulit Putih, Cantik dan Gebu

Memiliki kulit yang cantik, licin, putih, gebu tanpa jerawat dan jeragat sememangnya menjadi idaman semua orang terutamanya wanita. Lagi lah time nak bertunang atau persandingan...mesti impikan kulit yang cantik. 



Biasa orang lihat ada banyak set kecantikan Shaklee dan sampai tak faham mana satu nak kena amik dan yang tak perlu...


Meh saya terangkan sedikit dan harga juga supaya mudah anda kira budget dan ikut keperluan diri sendiri.



1. Set Kecantikan keseluruhan:

Jika mempunyai budget yang tinggi boleh la amalkan Vivix, Harga Retail nya RM503.50. untuk dapatkan harga lebih Jimat, anda boleh daftarkan untuk menjadi Ahli dan anda layak mendapat harga yang mmg Best.

Vivix - menjadikan kulit anda lebih muda dan berseri. Bonus untuk anda yang mengamalkan Vivix, anda bukan saja dapat mengekalkan awet muda dan renew sel setiap hari tetapi juga dapat mengekalKan Kesihatan ditahap Optimum. Ini kerana Vivix mampu mencegah daripada penyakit kronik seperti Kanser. Vivix suplement untuk keseluruhan, Kecantikan dan Kesihatan.


2. Collagen Powder Shaklee
Collagen Powder Shaklee memang terbukti berkesan. Segala bapak jerawat, mak mak jeragat hilang!!! Yessss, betul!! Bukan sahaja untuk cantik kekal berseri dan menjadikan kulit licin bersih malah, ianya juga dapat menyembuhkan sakit sakit lutut dan slip disc dapat dikurang, Alhamdulillah dan ianya memang terbukti. Sangat lah di cadangkan untuk mencuba. Memang terbaik! Jika terdapat bekas2 jerawat atau kesan parut yang mengganggu kelicinan dan kehalusan kulit maka memang patut try collagen ni. Highly recommended! jika gabungkan Vivix dan Collagen memang la meletop Wow nanti :D


Harga Pasaran untuk Collagen Powder Shaklee:
Sekotak ada 15sachet, rm315.88



3. Set Kecantikan Medium:

Untuk budget medium, boleh la amalkan 
ESP + VitaC + VitaE + Bcomp

Esp Shaklee adalah pelengkap untuk kecantikan kulit kerana ianya mempunyai kandungan protein yang tinggi. Tahukah anda, protein membantu menghasilkan collagen dalam badan dan seterusnya membantu memastikan kesihatan dan kecantikan kulit sentiasa terjamin.

Vitamin C Shaklee membantu menghasilkan kollagen semulajadi dari dalam badan. penghasilan kolagen dari badan yang berterusan dan pembaikan sel kulit setiap hari inilah yang membantu mendapatkan kulit yang lebih berseri, licin dan tona yang lebih sekata. Tahukah anda 1biji vitaC kami bersamaan 7.5 biji buah oren. haaa doktor pun ada bagitau kan, minum jus buah untuk kukti cantik. nak kopek 7.5 buji buah oren setiap hari..idak la kan..maka amalkan sustained release ini utk memenuhi keperluan vitamin c seharian kita. Bijak kan. Sebotol Vitamin C Shaklee tahan sehingga 6 bulan. 

Vitamin E Shaklee menghalang dan menghapuskan radikal bebasianya di ekstrak dengan grape seed yang menjadikan kulit tampak lebih muda. Vitamin E Shaklee memang terbukti dapat menghilangkan parut dan mengatasi masalah blackhead dan whitehead, menghapuskan jerawat baru dan lama, mengecutkan jerawat, memudarkan jeragat dan kulit menyerikan kulit kusam. Ianya juga boleh dijadikan masker harian. Pengambilan Vitamin E Shaklee secara konsisten ternyata membuatkan kulit wajah lebih licin berseri. Sebotol Vitamin E Shaklee tahan 4 bulan tau.

B Complex Shaklee mengandungi set lengkap Vitamin 8 jenis vitamin B termasuk asid folik. ia membuatkan wajah lebih glowing dan tidak kusam. Disamping sebotol B Complex Shaklee tahan sehingga 4 bulan ianya juga sebagai anti stress yang dapat mengelakkan jerawat batu dan jerawat biasa daripada tumbuh di kulit. 

Harga Pasaran untuk Set kuilt medium;

ESP, 850g, rm150
VitaC, 180Biji, rm92.50
VitaE, 120Biji, rm149
Bcomp, 120Biji, rm53,75




4. Set Kecantikan Basic

Bagi anda yang memiliki kulit yang tidak la bermasalah sangat dan ada sikit2 je masalah biasa sperti black head and white head yang sederhana, jerawat sekali sekala, kulit kering, berminyak pada T Zone camtu atau anda baru lepas selesaikan masalah jerawat dengan menggunakan vivix, collagen atau set medium dan sekarang mahu maintain kan awet muda dan kehalusan kuilt maka boleh la amalkan Set kecantikan Basic kami.


Produk nya sama dalam Set Medium cuma kita amalkan yang Basic, iaitu, Vitamin C, Vitamin E dan Bcomplex.


Harga Pasaran untuk Set kuilt Basic;

VitaC, 180Biji, rm92.50
VitaE, 120Biji, rm149
Bcomp, 120Biji, rm53,75




Item Add On untuk Speacial kes!!


Untuk anda yang sudah mencuba pelbagai produk tetapi masih tidak berjaya mendapatkan misi kulit cantik berseri. Berkemungkinan tubuh anda mempunyai banyak toksin. Maksudnya anda haruslah detoks terlebih dahulu untuk memastikan penyerapan vitamin pada tahap maksimun, Maka, dengan pengambilan ALFALFA COMPLEX SHAKLEE dapat membantu anda membuang toksin. keran Alfalfa merupakan detoks terhebat yang membantu untuk detok seluruh badan termasuk darah.









Masalah Jerawat Bernanah & Jerawat Pasir 
Disamping berkesan untuk masalah keguguran rambut, ZInc Complex sangat membantu merawat radang kulit. Dan sesiapa yang mempunyai masalah jerawat kronik seperti bernanah berpasir amatlah disarankan mengambil ZInc Complex. ZInc COmplex amat membantu merawat dari dalam kulit. 




Harga Pasaran:

Alfalfa Complex ( Small) 330 biji ( RM53.75)
Alfalfa Complex ( Big) 700 biji ( RM 97.50)

Zinc Complex 120 biji ( RM 33.75)


* Walaubagimanapun Harga yang di tulis ini adalah harga pasaran dan pasti nya kami berikan harga yang lebih menjimatkan jika anda terus hubungi saya


Siti 019-552 2329 



 * Boleh juga menikmati harga ahli dengan menjadi ahli Shaklee. Tak perlu menjual jika anda mahu makan sendiri dan jika mahu berbisnes seperti saya juga boleh. just inform je tau...lagi satu, dengan mendaftar Ahli bersama saya, tiada paksaan, dan tidak perlu maintain point dan renew ahli untuk maintain keahlian, pastinya konsultasi yg mesra dan mudah di fahami akan berterusan seperti biasa... mudah kan :D


Set Kecantikan Shaklee - Penjagaan Luaran

Penjagaan kulit wajah akan lebih sempurna bila seseorang menitikberatkan luaran & dalaman. Produk Kecantikan Shaklee juga mempunyai rangkaian produk yang dapat memelihara kulit wajah dari luaran. 

Kini Set Nutriwhite dan Enfusel telah di tukar kepada Youth Skincare Set. Youth ternyata lebih berkuasa dalam meremajakan kulit dan Mengaktifkan pembaharuan Sel Kulit dengan lebih pantas hingga kulit menjadi 10 tahun lebih muda.

Klik sini untuk Maklumat Lanjut mengenai Youth Skincare



1) SET PENJAGAAN KULIT WAJAH UNTUK KULIT NORMAL



SKIN CARE NUTRIWHITE - lebih sesuai utk kulit normal tanpa sensitiviti dan jerawat yang teruk sbb ianya berfungsi lebih kepada mencerah, dan kandungan vitamin C yg tinggi tak sesuai utk kulit yg sensitif dan berjerawat teruk.

 Range Harga Set NutriWHite Shaklee:


ItemsSizeRemarkHarga (RM)
1Ultimate Protection Whitening Lotion SPF 1550mlKrim siang   RM200
2Overnight Renewal Whitening Cream50gKrim malam   RM225
3Gentle Deep Foaming Cleanser150mlPencuci muka    RM119
4Soothing Radiance Whitening Softener150mlToner    RM138
5Gentle Action Makeup Remover150mlPembersih mekap     RM95
6Daily Defense Whitening Essence30mlSerum pemutih    RM231
7Spot Whitening Treatment10mlHilangkan bintik    RM150


* Walaubagimanapun Harga yang di tulis ini adalah harga pasaran dan pasti nya kami berikan harga yang lebih menjimatkan jika anda terus hubungi saya


Siti 019-552 2329 


 * Boleh juga menikmati harga ahli dengan menjadi ahli Shaklee. Tak perlu menjual jika anda mahu makan sendiri dan jika mahu berbisnes seperti saya juga boleh. just inform je tau...lagi satu, dengan mendaftar Ahli bersama saya, tiada paksaan, dan tidak perlu maintain point dan renew ahli untuk maintain keahlian, pastinya konsultasi yg mesra dan mudah di fahami akan berterusan seperti biasa... mudah kan :D

2) SET PENJAGAAN KULIT UNTUK KULIT BERJERAWAT & BERMINYAK




3) SET PENJAGAAN KULIT UNTUK KULIT BERJERAWAT & KERING



Harga Set Enfuselle Shaklee:



ItemsSizeRemarkHarga (RM)
1Hydrating Cleansing Lotion177mlUtk kulit normal-keringRM96

2Purifying Cleansing Gel177mlUntuk kulit berminyakRM88

3Hydrating Toner177mlUntuk kulit normal-keringRM78
4Purifying Toner177mlUntuk kulit berminyakRM78

5Hydrating Moisturizer48gUntuk kulit normal-keringRM97

6Balancing Moisturizer59mlUntuk kulit berminyakRM83

7Eye Treatment14mlSemua jenis kulitRM52


* Walaubagimanapun Harga yang di tulis ini adalah harga pasaran dan pasti nya kami berikan harga yang lebih menjimatkan jika anda terus hubungi saya 

Siti 019-552 2329 


 * Boleh juga menikmati harga ahli dengan menjadi ahli Shaklee. Tak perlu menjual jika anda mahu makan sendiri dan jika mahu berbisnes seperti saya juga boleh. just inform je tau...lagi satu, dengan mendaftar Ahli bersama saya, tiada paksaan, dan tidak perlu maintain point dan renew ahli untuk maintain keahlian, pastinya konsultasi yg mesra dan mudah di fahami akan berterusan seperti biasa... mudah kan :D

Cara Mudah untuk Dapatkan Kulit yang cantik dan badan yang cergas.



Berminat untuk memiliki Produk Kecantikan Shaklee?








1 comment:

  1. Wah banyaknya pilihan untuk jadikan diri cantik. Takse alasan lagi nak biarkan muka penuh jerawat :)

    http://fatinsoho.com/pince-and-pints-tempat-makan-best-kl/

    ReplyDelete