Cara Penghantaran Produk Shaklee

Shaklee adalah merupakan Produk kesihatan yang membantu menambahbaikan kepada konsumer nya. Antara Prpduk yang terdapat di dalam Shaklee adalah terdiri daripada Suplement, Set Penjagaan kecantikan dan Penjagaan Rumah seperti pencuci pinggan, pencuci serba guna dan penapis air.

Di sebab kan Shaklee hanya terdapat di jualan Online, maka ia banyak menggunakan penghantaran secara pos kepada customer nya. Shaklee juga amat menitik beratkan soal kualiti produknya semasa pembikinan hingga lah produk sampai kepada pengguna.

Jadi jom Siti kongsikan bagaimana pembungkusan produk shaklee di lakukan. Adakah ia nya selamat? Mudah pecah? Mudah rosak?

Cara Pembungkusan Produk Shaklee


Beginilah rupa Pembungkusan yang akan di terima pengguna. Jika anda menerima bungkusan seperti ini ia adalah terus daripada Shaklee HQ. Ia akan di masukkan kedalam kotak dengan kemas dan di seal sekeliling kotak dengan pelekat yang bertulis Shaklee.

Anda boleh nampak ada sticker putih yang di tampal di tepi kotak. Itu adalah maklumat penerima. Nama dan Alamat tertulis jelas di situ supaya ia tidak mudah tercabut dan hilang semasa proses penghantaran.



Di dalam nya, Shaklee meletakkan belon plastik supaya produk tidak mudah pecah, bergerak dan rosak semasa proses penghantaran. Nampak selesa sangat Krim Herbal Blend di situ kan... Hehe


Di dalam kotak, anda akan menerima slip order dari shaklee. Slip ini menunjukkan apa yang kita order.

Berapakah Harga Pos Produk Shaklee?

Tidak kira lah berapa banyak produk yang anda Order, kos penghantaran adalah RM10 sahaja. Harga yang sama juga untuk penghantaran ke Sabah dan Sarawak. Dan jika alamat ke Sabah Dan Sarawak Shaklee akan pos dari Cawangan Sabah, jadi masa yang di ambil untuk sampai ke alamat customer tidak lebih dari 7 hari waktu bekerja. Mudah kan😃

Jimat, kerana Shaklee tidak kira berapa pun berat produk nya tetapi hanya RM10 untuk setiap alamat.

Manakala, FREE Postage jika pembelian di dalam satu resit bernilai RM600 dan ke atas.

Jadi, usah ragu lagi untuk memesan produk Shaklee kegemaran anda. Anda boleh terus Hubungi Siti di talian 019-552 2329 atau terus klik Sini

Ingin Mencuba Produk Terbaik Shaklee?



Semoga perkongsian ini bermanfaat untuk anda yang inginkan kehidupan yang sihat dan berpanjangan.

Shaklee telah membuktikan produk yang dikeluarkan memberikan hidup yang lebih sihat, bertenaga dan muda pada tahap selular.

Hubungi saya untuk mendapatkannya secara Ekslusif berserta Konsultasi terbaik. Juga boleh menikmati harga lebih jimat sehingga 20% dengan menjadi ahli Shaklee.

Hubungi saya untuk keterangan lanjut. Siti 019-552.2329.

Lihat apa kata mereka yang telah berurusan dengan Siti. Klik sini


No comments:

Post a Comment