8 Sebab Kenapa Produk Shaklee Paling Di Percayai Ramai



Jika anda sedang mencari Produk Suplement, Produk Penjagaan Rumah atau Produk Kecantikan kulit yang Selamat dan Berkesan untuk di amalkan sebagai rutin harian bagi menambah baik tahap kesihatan diri dan keluarga anda harus memilih Shaklee.

Di Shaklee, kami percaya alam semula jadi menyimpan khazanah dan jawapan untuk menjalani kehidupan yang lebih sihat dan lebih baik. Kerana itulah kami hanya menggunakan bahan dan ramuan semula jadi, tulen dan mujarab digabungkan dengan penyelidikan saintifik terkini untuk mencipta formulasi produk pemakanan berkhasiat yang luar biasa dan memperkayakan kehidupan.

Pada masa yang sama, kami terus meyakinkan anda mengenai ketulenan, kemujaraban dan prestasi produk kami. Setiap bahan yang memasuki setiap botol Shaklee telah dicipta untuk
memperbaiki kesihatan, berfungsi tanpa kompromi, dan lembut serta mesra pada planet ini.

Falsafah Produk Shaklee 


Selama lebih 100 tahun, pelbagai generasi telah menaruh kepercayaan bahawa Shaklee mampu melakukan apa yang tidak ada syarikat lain berani tampilkan – menghasilkan produk yang selamat secara semula jadi DAN terbukti berkesan.

Misi kami di Shaklee adalah untuk menyediakan kehidupan yang lebih sihat dan semestinya lebih baik, untuk semua. Kami melakukannya melalui penghasilan produk semula jadi yang sangat luar biasa, dan anda sentiasa mahu berkongsi dengan keluarga dan rakan
mengenainya.

Setiap bahan di dalam setiap botol Shaklee telah dicipta untuk memperbaiki kesihatan,
berfungsi tanpa kompromi, dan lembut serta mesra pada alam sekitar.

Apabila anda memilih Shaklee, anda akan mengetahui tiga perkara yang nyata dan benar.
Ia selamat. Ia terbukti Dan ia berkesan.






Kesan Suplement Jangka Pendek dan Panjang


Saya pasti, kita bukan hanya mencari Suplement yang setakat membantu membekalkan sumber Nutrisi yang seimbang dan mencukupi untuk keperluan tubuh badan. Malah kita mencari Suplement yang Berkesan dan Selamat di amalkan untuk jangka panjang mahupun jangka pendek.

Ini penting kerana kita pun tidak mahu sihat untuk jangka pendek sahaja. Kita mahu sihat lebih lama dan hidup lebih gembira.

Dengan tubuh badan yang sihat kita mampu meneroka kehidupan yang di katakan pendek dan sementara ini dengan lebih berani dan bebas. (selagi ia tidak melanggar hukum agama)
Apabila diri kita sihat kita mampu memberikan Kasih sayang pada orang yang kita sayang dan hidup bersama mereka yang tersayang dengan bahagia.

Cubalah bayangkan... kalau kita tidak sihat. Tak perlu bayang sakit yang kronik, cukup setakat sakit kepala atau sakit pinggang. Agak nya, boleh kah kita menjaga anak-anak dengan kasih sayang.

Dengan pergerakan yang terbatas dan ketidakselesaan yang di rasai pastinya kita terasa lebih stress dan lebih mudah beremosi...

Yang menjadi mangsa adalah orang sekeliling kita. Sudah banyak kes penderaan ke atas kanak-kanak yang di lakukan oleh ibu bapa mereka sendiri. Faktor kesihatan fizikal dan mental menjadi salah satu puncanya.

Menjaga kesihatan adalah di tuntut agama. Sihat supaya mudah beribadah dan melakukan suruhan nya. Insyallah.

Nampak tak begitu besar pengaruh kesihatan di dalam kehidupan seharian kita.

8 Sebab kenapa Produk Shaklee Boleh Di percayai dan Kekal Selamat dan Berkesan




1. KAMI MENYARING LEBIH 350 BAHAN CEMAR, RACUN SERANGGA DAN BENDASING UNTUK SETIAP BAHAN BOTANI BAHARU, selain itu, kami turut menyaring untuk bahan cemar lain termasuk logam berat, sisa pelarut, kehadiran radiasi dan pencemaran mikrob.

2. LEBIH DARIPADA 250 UJIAN RACUN SERANGGA DILAKUKAN, MELEBIHI SYARAT UNITED STATES PHARMACOPEIA (USP)

3. KAMI MELAKUKAN LEBIH 100,000 UJIAN KUALITI SETIAP TAHUN untuk memastikan produk kami selamat digunakan oleh anda dan keluarga anda.

4. TIADA TAMBAHAN PENGAWET, PEMANIS ATAU PERASA TIRUAN

5. BEBAS GLUTEN Produk kami Bebas Gluten, berita baik untuk mereka yang mengalami alahan  gluten dan sensitif-gluten. Dengan produk bebas gluten, kami mahu anda memiliki usus dan sistem penghadaman yang lebih sihat.

6. BUKAN GMO Produk Shaklee adalah bebas GMO dan disahkan melalui Program Pengekalan Identiti (Identity Preserved Program (IPP)), pendekatan paling dipercayai untuk memastikan produk kami kekal Bukan GMO dari peringkat biji benih hingga ke proses pengilangan

7. TERBIODEGRADASI Berpegang pada prinsip selamat, handal dan mesra alam, produk Get Clean Home Care kami adalah Terbiodegradasi yang tidak mengandungi fosfat, nitrat atau borat.  Kami menjadikannya satu tanggungjawab dan amanah untuk menjadikan planet kita lebih sihat sepanjang masa.

8. KAMI TIDAK MELAKUKAN UJIAN KE ATAS HAIWAN

Ingin Mencuba Produk Terbaik Shaklee?



Semoga perkongsian ini bermanfaat untuk anda yang inginkan kehidupan yang sihat dan berpanjangan.

Shaklee telah membuktikan produk yang dikeluarkan memberikan hidup yang lebih sihat, bertenaga dan muda pada tahap selular.

Hubungi saya untuk mendapatkannya secara Ekslusif berserta Konsultasi terbaik. Juga boleh menikmati harga lebih jimat sehingga 20% dengan menjadi ahli Shaklee.

Hubungi saya untuk keterangan lanjut. Siti 019-552.2329.

Lihat apa kata mereka yang telah berurusan dengan Siti. Klik sini

No comments:

Post a Comment