Pengedar Sah Shaklee kawasan Salak Tinggi, Sepang


Kenali Saya:

Saya Siti Zubaidah bt Basrah merupakan Pengedar Sah Shaklee Anda. Saya menjual Produk Shaklee dan juga merupakan Pengguna Setia Produk Shaklee selama lebih 6 tahun.

Jaminan Saya:

Jaminan saya pada anda pelanggan Shaklee Saya akan berikan konsultasi berterusan dan cara makan berserta Tips berguna secara Percuma. Semua nya untuk anda yg sudi beli dengan saya. Saya komited untuk berikan yang Terbaik buat anda.

Hubungi Saya:

Jika anda mempunyai sebarang persoalan berkenaan Set Shaklee boleh terus hubungi Siti pada bila-bila masa pun. insyallah saya akan jawab secepat dan sebaik nya.

Untuk segala permasalahan kesihatan dan jika anda mahu saya ccadangkan vitamin yang  sesuai dengan budget anda boleh terus Hubungi saya. 

Shaklee juga ada menawarkan peluang perniagaan Online untuk kesemua Ahli. Jika anda mahu saya berikan tunjuk ajar dan selok belok dalam bidang perniagaan internet untuk pendapatan sampingan ataupun pendapatan tetap anda boleh terus Hubungi Siti melalui:

Sms/ wassap/ Telifon : Siti, 019-552 2329
Email: sitizubaidahbasrah@gmail.com
Facebook: Siti Zubaidah bt Basrah
Facebook Page: cantik sini cantik sana
Instagram: sitibasrah
Blog: cantiksinicantiksana.blogspot.com

Kawasan Penghantaran, COD dan Pos:

Bagi anda yang berada di sekitar Salak Tinggi, Bandar Baru Salak Tinggi, Kota Warisan, Kipmall Salak Tinggi, Tesco Nilai, Giant Nilai, Taman Indah Klia, Taman Seroja, Taman Mawar, Taman Exora,  Taman Dahlia, Kampung Labu Lanjut, Kampung Bahru Lanjut, boleh dapatkan khidmat penghantaran atau Cod terus hantar ke pintu rumah anda. Cas penghantaran di kenakan mengikut jarak alamat anda.

Manakala untuk penghantaran melalui Pos boleh di hantar ke seluruh Malaysia dengan harga Rm10 untuk setiap Alamat.

Terus Hubungi Siti, klik di sini atau wassap ke 019-552 2329

No comments:

Post a Comment