Kulit muka Tak Burn dengan Moisturizer SPF 50 Youth Skincare

Age Defense Moisturizer - SPF 50, Youth Skincare


Perlindungan untuk kulit anda adalah lebih daripada hanya melindunginya daripada sinaran matahari. Lindungi kulit anda dengan perlindungan matahari berspektrum luas SPF 50 UVA/ UVB. Vitamin dan Nutrien botani melembapkan kulit anda dan menambahbaikkan penampilan kulit anda secara menyeluruh.

Bahan Utama:

SPF50, Vital Repair+ (R) Complex, Muscadine Grape Extract

Penggunaan:

Ia untuk penggunaan dan perlindungan pada waktu siang. Gunakan seperti Moisturizer. Sedikit sahaja sudah mencukupi untuk keseluruhan wajah.

Pengalaman menggunakan Age Defense Moisturizer SPF 50, Youth Skincare

Saya jenis kulit muka yang cepat sunburn dan berminyak. Kebiasaannya kalau guna moisturizer mesti bedak akan jadi beecapuk-capuk dan tidak rata kerana apabila cuaca panas krim muka cair, bedak pun ikut cair. Maka make up pun jadi tak cantik.

Tetapi sangat berbeza dengan moisturizer youth ni, sebab nya muka saya tidak berminyak dan bedak tetap maintain. Make up juga cantik terletak dan tidak mencair apatah lagi bercapuk-capuk. Yang paling saya suka, moisturizer youth ni tekstur nya sangat halus dan ringan. Ia mudah meresap dan tidak meninggalkan kesan berminyak walaupun muka saya jenis berminyak. Kulit muka terasa lembab dan lembut serta sangat selesa.

Hari tu masa bercuti di Zenith Hotel Kuantan, saya ada mandi di pool dari jam 9am sampai 12 tengah hari. Kalau tengok pool di situ memang tak boleh kalau tak mandi. Hahaha Sengaja saya mandi lama-lama, pertama nya sebab nak teman anak mandi dan kedua nya sengaja nak tengok sejauh mana perlindungan SPF 50.

Nak tau tak? Ternyata sangat berpuas hati, sebab nya muka saya langsung tak burn! Tangan je gelap sebab saya tak sapu kat tangan kan... Hahaha alhamdulillah di perkenalkan dengan Youth Skincare yang sangat super power ni.



Anda juga mesti kena cuba, sebab nya Youth adalah harapan untuk memiliki kulit yang bukan sahaja cantik dan sihat tetapi ia juga menjanjikan kepada pengguna nya bahawa ia 100% Berkesan dan Selamat daripada 2500 bahan kimia merbahaya yang biasa di gunakan di dalam kosmetik.

Apa tunggu lagi, jom Cuba Youth Skincare.

Terus klik link sini untuk wasap direct dengan Siti.

No comments:

Post a Comment