Pulihkan Kulit yang Tersangat Sensitif dan Berjerawat Teruk

Siapa yang tahan jika kulit bermasalah dengan jerawat bernanah dan bertambah teruk lagi ter salah menggunakan make up hingga mengakibatkan muka rasa sakit dan keyakinan diri hilang terus seperti habuk.

Sebagai seorang pelajar saya faham sebab saya juga pernah bergelar pelajar. Jika kulit muka bermasalah bukan sahaja keyakinan menurun malah ia juga mengganggu proses pembelajaran. Nak bersiap pun payah. Masa nak mandi cuci muka rasa pedih sangat. Pakai bedak dan krim memang akan di elakkan sebab nya bimbang jika ia akan bertambah parah.

Akibatnya, kulit muka yang tidak di lindungi daripada cahaya matahari dan tidak di rawat sebaiknya ia hanya akan bertambah teruk dan parut akan bertambah dalam dan buatkan lebih susah nak hilangkan bekas parut jerawat.

Jadi, sebelum bertambah teruk jom kita ikuti kisah seorang student yang juga mengalami masalah kulit berjerawat akibat tersalah guna makeup dan beliau juga mempunyai kulit jenis sangat sensitif.

Alkisah masalah kulit yg beliau alami:


Pengguna adalah seorang student University tempatan.

kulit jenis berminyak dan sering ditumbuhi jerawat dan kadang kala jerawat bernanah juga. Masalah makin teruk lepas beliau menggunakan make up pelbagai jenis sebab memenuhi satu tugasan yg diberikan pensyarah.

Selepas daripada tu, beliau mencuba bermacam-macam produk untuk menghilangkan jerawat di muka. Sehinggalah kakaknya menyarankan beliau menggunakan vitamin c Shaklee.

Amazingly! Selepas 3 mingggu konsisten mengamalkan Vitamin C Shaklee, dengan mengikut cara makan yang betul untuk masalah jerawat bernanah, kulit wajah beliau mengalami perubahan ketara! Kawan-kawan dan pensyarah juga menegur perubahan yang beliau alami..

Beliau sendiri ingin kongsikan testimoni ini dengan kita semua supaya mereka yang mengalami masalah yang sama juga boleh memiliki kulit yang lebih sihat.

Anda juga mahu mencuba Vitamin C ? Berapa harga nya?

Sebotol Vitamin C mengandungi 180biji dan dengan ia cukup untuk 3bulan Penggunaan. Harga sebotol hanya RM97.50, kos pos keseluruh Malaysia termasuk Sabah dan Sarawak cuma rm10.

Untuk pesanan pantas dan bercakap dengan Siti, sila klik Hubungi Siti

Anda juga boleh terus beli Vitamin C ini dengan menggunakan Kad Debit atau kad kredit anda dengan klik esel di bawah. Ia di jamin 100% selamat dan segala maklumat adalah 100% rahsia.


No comments:

Post a Comment