Himpunan Testimoni Vivix Shaklee bantu pesakit Kronik sembuh

Vivix Shaklee, si Botol merah yang kaya dengan Antioksidan dan Kaya Resveratrol 10x ganda. Isipadu nya ada 150ml yg pekat dan berkhasiat hingga mampu membantu ramai pesakit kronik sembuh dan beri kan sinar harapan buat mereka. Hanya satu sudu sehari dalam 5ml, cukup sebotol ni untuk kegunaan selama sebulan. Ia nya berbentuk cecair yang sedap dan mudah di telan, boleh di bancuh juga sesuai bagi mereka yang tidak boleh menelan.


Apakah Keistimewaan Vivix Shaklee yang perlu kita ketahui??
Vivix adalah minuman campuran botani yang merupakan revolusi terbaru di dalam pemakanan pelifenol.Vivix mengandungi campuran unik botani Polygonum Cuspidatum, Anggur Muscadine, Elderberi Eropah dan Lobak Ungu yang kaya dengan polifenol menjadikan Vivix sangat unik.

Polifenol adalah kumpulan fitokimia yang terdiri dari sebatian tanaman yang mengandungi khasiat antioksidan dan sel anti-penuaan semulajadi TERBAIK DI DUNIA.


Maka dengan kehebatan nya, Siapakah yang memerlukan Vivix?

Vivix bukan sahaja untuk menyembuh atau mengurangkan simptom penyakit, ia juga digemari oleh kaum wanita kerana ia mampu mengembalikan keanjalan dan seri wajah. Anti penuaan la katakan.

Kandungan Vivix, mengandungi 10x ganda lebih hebat daripada hanya resveratrol dalam memperlahankan pembentukan ptotien AGE. Apa itu resveratrol? Mari lihat di bawah ni.


Pantang maut sebelum ajal dan usah berhenti berusaha. Setiap penyakit ada ubat nya kecuali mati, itu janji nya. Kita sebagai manusia pasti tidak terlepas daripada ujian nya. Jika kita redha dengan setiap ujian nya pasti kita akan menui kebahagian di penghujungmya. Ajal dan maut di tangan Allah s.w.t dan kita jangan berhenti berharap dan berputus asa. Selain  tidak putus memohom doa kepadanya, kerana dari dia yang memberikan penyakit dan dia juga lah yang menyembuhkan nya. Baru lah cukup, berusaha dan bertawakal. Insyallah.

Jom kita lihat pengalaman dan Testimoni mereka yang mengamalkan Vivix Shaklee.

1. Khasiat untuk kecantikan.

Jerawat batu sembuh dengan amslkan Vivix.

Vivix menjadi amalan penjagaan kecantikan Artis juga

2. Testimoni perokok tegar, yang berhenti merokok


3. Testimoni pesakit kanser dan Vivix

Bebas dari kanser Ovari



Bebas dari kanser usus tahap 4

4. Testimoni pesakit SLE dan Vivix


5. Testimoni pesakit Vertigo dan Vivix


6. Testimoni pesakit Sopak dan Vivix


7. Testimoni cyst dan fibroid kecut



8. Testimoni sakit belakang dan slip disc



9. Testimoni pesakit Gout

10. Testimoni pesakit diabetes


11. Testimoni bentan dan luka cepat sembuh


12. Testimoni pesakit Tiroid

13. Testimoni pesakit Bell palsy





Hebat kan testimoni testimoni pengguna Vivix. Vivix orang kata mahal, tetapi sebenar nya kos perubatan lagi mahal jika dibandingkan dengan harga vivix, yang cukup penggunaan selama sebulan. Jom kita lihat kira-kira ni dan berjimat lah dengan Vivix.



Berapakah Harga Sebotol Vivix?

Harga untuk sebotol Vivix yang mengandungi 150ml dan cukup penggunaan nya selama sebulan, hanya lah rm475 dan percuma pos di mana saja anda berada.

Lebih jimat lagi, dengan pembelian dua botol Vivix, anda akan dapat percuma postage, percuma keahlian dan cash bonus pada bulan depan nya.

Nak tau, harga vivix  yang jauh lebih jimat ? 
Hubungi siti 019-552 2329


Saya juga ada menyediakan penghantaran Shaklee percuma ke seluruh kawasan Seri kembangan, Equine Park, Pasar borong selangor dan Taman Lestari putra.

Semoga perkongsian ini bermanfaat dan memberikan sinar harapan untuk sembuh. Insyallah.











No comments:

Post a Comment