Sebab makan Ubat Gastrik Tak Sangka lain pula yang Terjadi


Bila sakit gastrik mula menyerang mesti nak kena makan ubat gastrik. Persoalan nya sampai bila nak macam tu?

BAGAIMANA MENCEGAH GASTRIK?

Kenapa perlu cari petua hilangkan gastrik bila anda memang sudah ada tanda gastrik? Bukankah lebih baik mencegah dari mengubati? Lebih baik sebelum anda di serang gastrik anda bersiap-siap dulu mencegah nya dari terjadi. Baru la hidup sejahtera aman sentosa.

Berikut adalah cara mencegah gastrik:

1. Makan mengikut waktu
2. Elakkan makanan ringan, jeruk kering atau basah.
3. Elakkan minuman bergas dan alkohol.
4. Elakkan cuka dan makanan pedas-pedas.
5. Banyakkan minum susu kerana susu bersifat alkali dan boleh mengurangkan keasidan perut. Namun jangan minum susu dengan perut kosong terutama pada waktu pagi.

Tiada lagi masalah Gastrik lepas cuba ESP

Seperti Testimoni di bawah ini, Niat asal beliau nak hilangkan gastrik. Selepas mencuba ESP, bukan gastrik je hilang, malah parut jerawat juga makin menghilang dan selulit pun ikut hilang juga.

Kenapa jadi macam tu? Sebab ESP, Energizing Soy Protein ialah  bertindak All 1. Bukan takat bantu hilangkan masalah Gastrik sahaja tapi juga membantu memperbaharui kulit dan mencantikkan kulit dan menyelesaikan masalah kulit berjerawat, berjeragat, kulit kusam tak bermaya, tona tak sekata, kulit kering.

Esp adalah sumber Protien terbaik olh itu ia juga membantu membekalkan tenaga berpanjangan sepanjang hari. Boleh  di katakan ia bertindak juga sebagai Energy Booster. Jangan nanti sampai anda 'terlupa bagaimana rasa Lemau'. Hehe

Untuk kesan yang lebih Optimum, gabungan ESP dan Vitamin C Shaklee ini sangat lah superb dan ia nya juga merupakan Set Kulit Cantik Basic.

Tak ke best tu?

✔ Kulit Cantik
✔ Energy booster
✔ Awet muda
✔ Selulit Hilang
✔ stretch mark hilang
✔ Berat badan terkawal
✔ Gastrik hilang

Jom tengok kat testimoni sini, dan anda nilaikan.






Jika anda perlukan maklumat Lanjut dan ada sebarang persoalan tentang Shaklee jangan malu segan terus lah Hubungi Siti. Insyallah saya pasti akan reply sebaiknya itu janji saya.


Atau anda juga boleh terus buat pembelian secara Online dengan menggunakan kad Kredit atau kad debit anda di sini. Saya jamin ia 100% Selamat.






No comments:

Post a Comment