Dapat kan kulit Cantik dan Lebih Lagi dengan Kolagen


Kalau kita baca fakta tentang Collagen biasa kita akan menemui tentang Collagen dan kecantikan kulit sahaja.

Tapi, anda tahu tak kebaikan Collagen adalah lebih lagi dari sekadar Kulit yang cantik. Ia malah, membantu menguatkan tulang, mengembalikan kekuatan sendi dan ligamen yang longgar dan menyihatkan tubuh badan kita.

Kenapa kata ia menyihatkan Tubuh badan pula bukan untuk Cantik je ke?


Sebab, Kolagen adalah sejenis protein yang paling banyak terdapat di dalam badan kita. Ia ada di dalam kulit, otot, salur darah, tulang, tendon, sistem pencernaan dan lain-lain. 


Ia penting dalam memberi kekuatan dan daya elastik pada kulit, membaiki sel dan juga bertindak sebagai gam bagi melekatkan anggota tubuh badan kita.


Semakin berusia, kolagen juga turut berkurang. Sebab tu biasa bila dah berusia tubuh badan sudah tidak sekuat dan secergas semasa muda. Kerana kolagen semakin kurang, daya elastik pada kulit semakin berkurang. Itu lah terjadi nya, lenguh badan, sakit sendi, sakit badan dan sebagai nya...




Ya betul, tubuh Badan kita ada menghasilkan kolagen secara semulajadi. Tapi  bila dah masuk 30-an, production kolagen ni jadi slowdown...


Masa ni la kita mula nampak kedutan pada muka, lutut mula rasa bergetar, sengal sana sengal sini.... dan paling tak best, sekarang ni masa muda lagi pun dah rasa simptom seperti tu.


Kenapa?


Sbb banyak sgt benda yg boleh memusnahkan kolagen kita, seperti:

- pengambilan gula berlebihan
- asap rokok
- pendedahan kpd matahari
- pencemaran udara
- kurang nutrisi
- stress


Haaa... thats why penting kita amal colagen ni. Bukan setakat nak cantik je. Kolagen juga meningkatkan metabolisma tau. Jadi memang ada kaitan juga kalau yang dah buat pelbagai usaha untuk kurus, namun tak juga kurus. Naik lagi ada...


kalau nak listkan manfaat colagen ni memang la banyak. Sebab tu saya kata, Collagen kami bukan sekadar kulit cantik je.

Cara Order Collagen Powder



Anda dah start amik Collagen Powder ni? Kalau belum, meh la Contact Siti di talian 019-552.2329 atau klik sini untuk  terus direct wassap Siti.

Kalau nak order secara Online menggunakan kad Debit atau kad kredit anda juga boleh, terus klik di "Order Now"





No comments:

Post a Comment