,

Vita E Shaklee

4/16/2014

Salam Kepada semua para pembaca budiman =)

Baru je seminggu berkenalan owh..dah terjatuh cinta...ewah!!

Jangan salah faham ya..hihiii yang di maksudkan ialah Vita E Shaklee yang ternyata berkesan untuk kecantikan kulit.

100 markah saya beri =)

Serius, memang teruja sangat2! coz kesan yang paling ketara ialah bibir xpecah2 lagi, kulit semakin glow! licin halus...bintik2 hitam dan putih memang kurang lama2 hilang!! serius xtipu..sembab bawah mata pudar dan muka nampak lebih berseri gitu dan kelihatannya semakin cerah! pakai bedak pn dah xpayah tepek lebal sgt...tepok2 ckit kt muka dh ok..ohohooo neutral beuty =)

Selain produk shaklee skin care yang lain seperti Collagen Powder, Sustained Release Vita C dan ESP yang sememang nye terhangat di pasaran sebagai Set Kulit yang berkesan, Vita E juga mmg tidak kurang Hebatnya!! Superb! mmg Superb!

Apa yang ada dalam Vita E sebenarnya??
Berapa penting Vita E?
Apa beza dengan Vita C? sebab kan Vita C pn bagus untuk kulit, sebab tu de botox vitamin C..
Collagen jangan ckp la..mmg tersangat bagus utk kulit..tapi pulus pulak yang tidak tahan kalau nk makan setiap hari..
ESP pn bagus, tapi kena bancuh-bancuh pulak...de yang malas nk g bancuh..

Haaah..ni dia meh dekat skit nak cerita, berita baik untuk mereka yang kurang rajin untuk bancuh2 dan Ketaq pulak nak beli collagen setiap bulan...takut pulak nak g mencucuk-cucuk vita C kat muka, semata nak kulit cantik...tapi masih jugak mahu kulit cantik. hehehe

Kita masih ada peluang dan keberkesanan yang nyata sebab Vita E Shaklee mampu menyempurnakan kemahuan anda siap ada plus plus kebaikan lagi. "Kerana Dirimu Begitu Berharga" =)

Teruskan bacaan anda :)

Vitamin E Shaklee terdiri daripada Vitamin E d-alpha tocopherol concentrate and d-alpha tocopheryl acetate selain lengkap dengan Selenium. Ini kerana Vitamin E sahaja tidak sempurna tanpa selenium.

Pengambilan vitamin E perlulah lengkap dengan selenium untuk mendapat kesan pengambilan yang optimum manakala tanpa selenium ia boleh bertindak sebagai toksik dalam jangka panjang kerana ia tidak dapat melaksanakan fungsinya dengan baik.

Sama seperti Vitamin A, kita tidak boleh mengambil Vitamin A berlebihan kerana ia boleh mengakibatkan toksik kepada badan melainkan jika mengamalkan Pro-Vitamin A seperti Beta Carotene yang mana ia hanya akan ditukar kepada vitamin A bila diperlukan saja. Kiranya sama macam Sustained Release la ni...

Pengambilan vitamin E bersumber semulajadi adalah sangat penting. Ini boleh dilihat pada label botol vitamin anda sama ada ia ' d' atau ' l'.

Label 'd' ini bermakna ia adalah sumber asli. Manakala 'l' adalah sumber tiruan atau sumber kimia.

Mengapa kita perlu memilih sumber yang asli? Supaya lebih mudah diserap oleh badan berbanding sumber tiruan atau sumber kimia kerana jika tidak dapat diserap oleh badan , ini akan menyebabkan toksik dan penyebab kepada wujudnya sel yang abnormal dalam badan.

Vitamin E semulajadi memelihara sel dan DNA daripada rosak di mana ia merupakan punca penyakit kanser.

Setiap kapsul gel lembut memberikan 400IU vitamin E semulajadi dan 10mcg selenium untuk membantu dalam memelihara kesihatan yang baik.

Vitamin E Shaklee juga adalah tanpa sebarang perasa, pewarna atau pemanis tiruan.

Vitamin E sesuai untuk diambil oleh lelaki, perempuan, ibu menyusu, dan ibu berpantang.

Namun TIDAK di galakkan kepada IBU HAMIL. Sila rujuk kepada Doktor sebelum mula mengamalkannya.

Secara ringkasnya, VITAMIN E bertindak untuk...

1) Mencerahkan nipple yang biasanya akan menjadi gelap disebabkan menyusukan anak.
2) Melambatkan proses penuaan dan awet muda
3) Peredaran darah berjalan lancar dan seterusnya memperbaiki sel tisu
4) Mempercepatkan proses penyembuhan luka.
5) Mengurangkan kesakitan ketika Pre Menstrual Syndrome (PMS) dan mengawal simptom Menopause
6) Mengurangkan parut jerawat dan jeragat (juga stretch mark selepas bersalin)
7) Menyembuhkan luka atau kesan lecur dengan lebih cepat (sapu minyak Vitamin E pada bahagian yang luka atau melecur)
7) Merendahkan paras kolestrol dalam darah yang boleh menyebabkan penyakit jantung
8) Mengurangkan risiko mendapat kanser
9) Menguatkan paru-paru dan melindungi dari tercemar
10) Meningkatkan kesuburan untuk lelaki dan juga wanita
11) Kulit dan rambut sihat, menjadi lebih cantik dan lebat
12) Merawat masalah keintiman
13) Merawat masalah seksual lelaki

Siapa Yang Perlu Ambil Vita E Shaklee:

1) Mereka yang mengalami bengkak susu bagi ibu yang menysukan bayi
2) Mereka yang dingin dalam hubungan suami isteri (kerana itu vitamin ini dipanggil vitamin cinta dalam mengembalikan kemesraan ketika bersama)
3) Mereka yang sering senggugut dan PMS.
4) Mereka yang mempunyai jerawat dan parut akibat jerawat atau parut-parut lain
5) Mereka yang mempunyai kulit yang sensitif dan berminyak
6) Para ahli sukan bagi mengelakkan risiko kekejangan otot semasa bersukan.
7) Mereka yang mengalami masalah rambut gugur
8) Mereka yang mengalami masalah darah tinggi dan penyakit diabetis

Nanti dulu, ada lagi tambahan KUASA DUA VITA E pada harga yang sama.

Iaitu

Vita E Shaklee Ditambah dengan kebaikan GRAPE SEED EXTRACT yg KHUSUS untuk KULIT CANTIK, SIHAT & GLOWING!

Kebaikan kesihatan Grape Seed Extract:
1) Menyingkirkan radikal bebas
2) Mengurangkan radang (inflammatory)
3) Membantu kesihatan otak, kulit dan mata
4) Membantu pengedaran mikro dan kardiovaskular
5) Mencegah masalah kelenjar prostat
6) Melambatkan proses penuaan
7) Mengurangkan kedutan dan meningkatkan keanjalan kulit
8) Mencegah kesan negatif yang disebabkan oleh sinar ultraviolet
9) Membantu fungsi sistem saraf otak
10) Meningkatkan daya pertahanan

Memang tak rugi memngamalkannya dan berbaloi-baloi...sebab setiap botol mengandungi 120 softgel dan bayangkan hanya perlu 1 biji sehari!!! serius xtipu...

Cer bahagi, 1 botol boleh makan bpe lama?? Uhuuu 1botol boleh makan 4bulan...nah jimat memang jimat!

Cepat, terus pm saya untuk maklumat lanjut dan semestinya konsaltansi percuma hanya untuk customer saya sahaja =)

Puan Siti 019-5522329
Indipendent Distributer Shaklee anda.

You Might Also Like

0 comments

SUBSCRIBE NEWSLETTER

Get an email of every new post! We'll never share your address.

About Me

My photo

Saya Siti Zubaidah bt Basrah merupakan seorang isteri kepada En.Suami yang bernama Nik Azizon b Abd Samad dan Mama kepada Si Comel Nik Azeeza Zuyyin juga pekerja untuk sebuah Syarikat. Saya ingin mengajak anda semua juga keluarga saya untuk bersama hidup sihat dan ceria serta Cantik sini Cantik sana dengan mengamalkan produk yang di jamin Halal dan berasaskan bahan semulajadi. Saya juga adalah indipendent Shaklee Distribuor dan COD anda di sekitar Puchong, Kinrara, Equine Park, Seri Kembangan, Bukit Jalil, Dengkil, Bangi, Putrajaya, Cyberjaya dan seluruh Malaysia

Most Welcome