Youth Shaklee Skincare Terbaik dari yang Terbaik

Youth, Look Younger Longer


Baru-baru ni ada Bisness Leader National Conference (BLNC) yang di lancarkan Oleh Shaklee khas buat semua leader di Malaysia pada 3 February 2018 aritu, National Convention center Sunway Piramid.

Bukan nak cerita pasal kejadian BLNC yang sangat gempak ni, tapi nak bagitau yang pada hari BLNC ni Mr Roger Barnett iaitu CEO dan Chairman Shaklee Corporation ada kongsikan cerita sebelum Youth di keluarkan.

Mr Roger Barnett CEO & Chairman Shaklee Corporation beri ucapan semasa BLNC 3 Feb 2018

Sebelum tu nak bagitau jugak Produk Youth telah pun di lancarkan di Us. Untuk pasaran di Malaysia akan di lancarkan pada bulan depan. Bulan March 2018. Sebulan je lagi... Tunggu tau.

Ok, kita teruskan cerita. 

Youth ni telah menjalani Ujikaji selama 3 tahun untuk tahap keberkesanan dan keselamatan nya pada pengguna. Lepas para saintis dah rasa puas hati, mereka pun persembahkan lah pada MR. Roger Barnett, dan kemudian, 

"belum cukup bagus dan berkesan" kata nya.

Ops! ... Kemudian para saintis pun buat lagi ujikaji dan berlanjutan lah hingga 8 Tahun. Baru lah MR. Roger Barnett berpuas hati dengan kelebihan, keberkesanan dan keselamatan Youth, Shaklee Skincare ni.

Bukan sebab tak pandai, tapi sebab MR. CEO asyik kata "belum cukup bagus". Ini lah yang menjadikan Youth yang sekarang. 100% berkesan seperti yang kita dapat Youth pada harini. 

Shaklee nak The Best among The Best!

Bayangkan, bagaimana Shaklee sangat mengambil berat soal keberkesanan dan keselamatan pengguna. Shaklee bukan main-main buat sesuatu produk. Memang di hasilkan dari hati gitu. Wah wah sangat kan.

Dan kami di beritahu juga, yang Youth ni BEBAS dari 2500 jenis bahan kimia terlarang. 

Maknanya ia memang benar-benar selamat dan berkesan. Kiranya Youth ni pelengkap kepada suplement yang kita makan ni. Kalau yang dalaman kita dah amalkan yang semulajadi dan bebas bahan kimia, tak kan nak sapu yang ada bahan kimia di muka, kan kan.. mesti la nak Cantik Dalam, Cantik Luar.

Shaklee telah berikan Youth kepada beberapa golongan usia, dari muda hingga yang senior. Dan kesemua mereka ada perubahan 100%.

Di ulang, 100% perubahan berlaku! Kelihatan lebih awet muda, lebih cantik, eye bag pun hilang tau, jeragat dan jerawat lagi lah hilang seawal 7 hari.

Iya lah kan, di dalam Youth terdapat bahan yang sama seperti di dalam Vivix. Produk yang ternyata berkesan dan mampu menembusi hingga ke tahap sel dna. Jadi tidak hairan lah jika Youth sememangnya sangat best. Tak zabar nak cuba.

Youth Shaklee Skincare Detail

Testimoni Youth, Shaklee Skincare

Jadi tunggu apa lagi, mulai dari sekarang meh save nombor telifon Siti dan simpan duit siap-siap, dan nanti Shaklee dah lancarkan Youth terus je Wassap Siti dan saya sambarkan laju-laju untuk anda. Jom cantik bersama. 


No comments:

Post a Comment