Kebaikan dan Kelebihan Krim Herbal Blend Shaklee


keistimewaan Herbal Blend

1. Merawat Eczema & Gatal-gatal akibat gigitan serangga. 

Herbal Blend sangat berkesan dalam merawat kesan gigitan nyamuk @ serangga supaya bengkak tak melarat.

2. Melembutkan tumit dan merawat tumit pecah. 

Masalah tumit pecah sememangnya membuatkan kita rasa malu. Sapukan sahaja di kawasan tumit pecah dan kawasan kulit yang kering, InshaAllah lepas tu okay. 

3. Ubat luka @ melecur. 

Herbal Blend pun boleh digunakan untuk menggantikan minyak gamat. Seeloknya kena ada 1 Herbal Blend dalam setiap rumah. Baik juga untuk luka, kesan calar @ akibat benda panas. 

4. Menghilangkan parut. 

Kalau ada parut akibat chicken pox @ campak, cuba sapukan Herbal Blend. InshaAllah parut akan pudar & hilang.

5. Ruam pada bayi. 

Bayi sememangnya senang terkena ruam, terutamanya ruam lampin. Jangan tak tahu, Herbal Blend juga mampu melegakan rasa pedih.

6. Losyen harian. 

Boleh juga menggunakan Herbal Blend sebagai losyen harian. Supaya tangan sentiasa lembut. Herbal Blend tidak berminyak, jadi sememangnya nyaman & selesa. 

7. Baik‬ untuk demam 
Disapu di seluruh badan dan setengah jam akan berpeluh bermakna badan sedang respons pada krim tersebut bagi mengeluarkan haba berlebihan dalam badan

Kebaikan Cream Herbal Blend

Di Ekstrak daripada pelbagai jenis herba semulajadi terpilih, Tanpa steroid, Dingin dan tidak berminyak, ianya Telah menjalankan Clinical test dan Tiada keraguan kerana ia bebas daripada bahan kimia dan Paraben.


4 Ramuan Penting Herbal Cream Shaklee

 #1. Horse Chestnut / Buah berangan 

Buah ni kita selalu jumpa di Utara Malaysia, biasanya mereka suka disalai dengan biji kopi dan makan . Membantu melawan tanda-tanda penuaan  pada kulit, ciri-cirinya yang anti radang seperti mengurangkan bengkak, lebam di kulit, dan memperbaiki lebam dan kebiruan pada kulit akibat kapilari darah pecah di bawah kulit. 


#2. Sage

Herba ini dapat membantu meningkatkan peredaran darah dan merangsang pembaharuan sel-sel. Ianya juga kaya dengan vitamin A dan kalsium serta antioksidannya membantu memerangi radikal bebas pada kulit.


#3. Rosemary

Rosemary merupakan sumber zat besi , kalsium, dan vitamin B6 yang menyokong tahap kolagen yang sihat . Kaya dengan mangan dan mineral yang membantu mengurangkan kedutan dan mengelakkan kulit menjadi rosak. Apabila adanya radikal bebas pada kulit kita ia bukan sahaja merosakkan kulit malah membawa kedutan, tona tidak sekata serta kendur.


#4. Yarrow 

Yarrow ini pula mengandungi bahan anti radang dan anti septik. Di mana, ia dapat memperbaiki tisu yang rosak di dalam badan . Ia boleh dipraktikkan bagi kegunaan luar , menyembuhkan luka , luka terbakar , ulser , alahan kulit  dan juga bengkak .



Siapa yang Sesuai Menggunakan Herbal Blend Cream

✔ Bayi
✔ Lelaki mahupun wanita 
✔ Pesakit Ekzema ( masalah kulit )
✔ Bakal ibu yang bakal menimang cahaya mata / bayi
✔ Mereka yang mahukan kulit sentiasa cantik dan lembut
✔ Mereka yang sering demam 
✔ Kanak-kanak yang sering berkudis dan gatal-gatal
✔ Warga emas`
✔ Mereka yang mempunyai masalah demam campak, alahan dan sebagainya


Lihat Testimoni pengguna Herb Blend Cream Shaklee 





Berapakah harga Krim Herbal Blend Shaklee ini?

1 Tiub 4oz
Tempuh penggunaan 3-4bulan
rm37.50

Dapatkan krim ini dengan menghubungi 
Wassap/ Sms 

Siti 019-552 2329

Email to: sitizubaidah_basrah@yahoo.com

Bagi anda yang berada di sekitar Seri Kembangan, Pasar Borong Selangor, Equine Park dan The Mines boleh la terus hubungi saya untuk saya hantar kan ke rumah anda.



No comments:

Post a Comment