Pengedar Sah Shaklee dengan konsultasi terbaik di sekitar Puchong, Kinrara, Equine Park, Seri Kembangan, Bukit Jalil, Dengkil, Bangi, Putrajaya dan Cyberjaya

image
Anda tinggal di sekitar Puchong, Kinrara, Equine Park,  Seri Kembangan, Bukit Jalil, Dengkil, Bangi, Putrajaya, Cyberjaya dan kawasan berhampiran? Nak jumpa sendiri Pengedar Shaklee di kawasan berhampiran anda?  Mahukan Produk Shaklee dengan Konsultasi Tepat, Cepat dan yang penting percuma?

Saya Siti Zubaidah binti Basrah adalah Pengedar Sah Shaklee yang akan memberikan konsultasi produk dan servis selepas pembelian untuk para pelanggan yang di sayangi. 
Kepuasan pelanggan adalah kepentingan saya. Oleh itu servis yang terbaik pasti diusahakan sebaiknya bagi memastikan anda mendapat info yang tepat berkenaan vitamin dan produk yang di beli.

Jadual makan vitamin beserta tips-tips ekslusif akan diberikan bagi menjamin keberkesanannya. Ini kerana jadual yang betul mengikut situasi tertentu adalah penting kerana setiap kita mempunyai masalah yang berbeza dan daya serapan badan yang juga berbeza. Sebelum itu,pastinya saya akan mengambil kira masalah kesihatan anda dan beberapa factor lain sebelum memberi jadual ekslusif khas kepada anda.

JAMINAN saya untuk PELAGGAN SAYA pastinya anda tidak akan terkapai-kapai Google sini sana untuk dapatkan jadual makan vitamin kerana anda sentiasa boleh bertanya pada saya apa sahaja mengenai Shaklee dan berkongsi-kongsi info pada bila bila masa.

Selain itu saya juga ada menyediakan group Whassap dan Group Facebook untuk para pelanggan saya. Group ini akan di gunakan untuk menyampaikan info berguna dan berkongsi kebaikan produk, tips kekeluargaan, resipi dan semestinya promosi terkini dari Shaklee.

Anda tidak perlu risau saya memberi maklumat palsu atau sebagainya. Kerana saya mahu menjadikan Shaklee sebagai sumber pendapatan saya. Jadi saya semestinya tidak akan sekali-kali menipu pelanggan dengan apa cara sekali pun. Ramai pelanggan sedia ada telah menjadi kawan dan kami selesa berkongsi pelbagai cerita dan kami rapat seperti adik beradik.

Jadi, saya adalah pengedar Shaklee terbaik di sekitar Puchong, Kinrara, Equine Park,  Seri Kembangan, Bukit Jalil, Dengkil, Bangi, Putrajaya, Cyberjaya dan kawasan berhampiran yang perlu anda kenali :)

Jika anda ingin menjadi sebahagian dari keluarga besar ini, kami sangat mengalu-alukan. Samada anda mahu menjadi ahli untuk makan sendiri atau mahu berbisnes kedua-duanya ada kelebihan tersendiri. Sila highglite perkataan keluarga disitu. Ya, kami berhubung seperti keluarga besar bukan sekadar bisnes. Saya akan ulas info lebih lanjut mengenai bagaimana menjadi ahli dalam entri seterusnya.

Teruskan bersama blog saya untuk mengetahui info-info terkini :)
Bagi membantu Anda mendapatkan Suplement Shaklee No1 yang sentiasa Terhangat ini bolehlah menghubungi saya untuk bersembang Shaklee, bertanya harga dan menjadi ahli seperti berikut :)

Call, Wasap, Sms 019-5522329
Email sitizubaidah_basrah@yahoo.com
Facebook Siti Zubaidah Bt Basrah,
Facebook fanpage cantiksinicantiksana
Blog cantiksinicantiksana.blogspot.com
image
image
image

No comments:

Post a Comment