Pencuci muka Shaklee YOUTH Luminous Gel Oil Cleanser!

Pencuci muka Shaklee YOUTH Luminous Gel Oil Cleanser!

Siti Zubaidah bt Basrah




Jika anda tercari-cari  pencuci muka yang lembut tetapi sangat berkuasa pada wajah untuk menaggal kan kotoran dan sel kulit mati sekaligus bertindak sebagai make up remover. Pasti nya anda akan teruja dengan Pencuci Muka dari Shaklee ini iaitu Luminous Gel Oil Cleanser dari Youth Skincare.

Ia bukan sahaja membersih malah juga membekalkan Nutrisi yang bertindak jauh ke dalam kulit untuk penampilan kulit yang lebih cantik menawan. Ia juga membantu menyedia Kan kulit bagi menerima langkah seterusnya.

Pencuci muka Shaklee terkini 3-dalam-1, tanpa sabun dan mempunyai PH yang seimbang. Ia Sangat sesuai digunakan untuk kesemua jenis kulit.

Kalau dah nama pun Shaklee iaitu pembekal Vitamin yang berkualiti Tinggi maka dengan teknologi moden dan terkini, Luminous Gel Oil Cleanser Youth Skincare juga merupakan gabungan vitamin dan polifenol yang dipatenkan dengan alga supaya berfungsi untuk:
  • Mengelupas
  • Membersih
  • Menyediakan kulit.

Pencuci muka Shaklee YOUTH, Luminous Gel Oil Cleanser

Produk YOUTH Luminous Gel Oil Cleanser adalah:
  • 100% berasaskan tumbuhan
  • Bebas daripada 2500 bahan kimia yang Kebiasaaan nya terdapat pada produk kosmetik yang menyebabkan kanser & merosakkan buah pinggang.
  • Di uji ke atas manusia dan tiada kekejaman terhadap haiwan.
  • Bebas gluten.

Pencuci Muka Youth Skincare adalah merupakan salah satu daripada rangkaian produk Youth Skincare.

Apa yang ada dalam set Youth Skincare ni?

  • Youth Luminous Gel Oil Cleanser ( 125ml )
  • Youth Perfecting Skin Toner ( 177ml )
  • Youth Activating Serum ( 30ml )
  • Youth Age Defense Moisturizer - SPF 50 ( 50 ml)
  • Youth Advance Renewal Night Cream ( 50ml )
  • Youth Radiance C & E ( 60 capsules)
Menariknya YOUTH Skincare adalah kesemua rangkaian produk nya 100% menggunakan tumbuh-tumbuhan dan tidak diuji ke atas haiwan. Ia terus di uji ke atas manusia.
Dan yang paling best, semua produk ini mengandungi polifenol yang membantu membaikpulih kulit muka hingga ke peringkat sel.

Kelebihan Shaklee Youth Luminous Gel Oil Cleanser:

Vital Repair+® Complex Ekstrak anggur muscadine seperti yang terdapat di dalam vivix. Teknologi kompleks algae hijau untuk pengelupasan Komplex Youth. Namun tahap pengelupasan nya berlaku secara lembut dan anda memang tidak akan perasan pun ada berlaku nya pengelupasan.

Apakah bahan mentah berasaskan tumbuhan di dalam Pembersih muka shaklee youth?

Produk Skincare Shaklee terbaru yang dilancarkan pada 2017 ini, setakat ini mempunyai 8 paten. Dan bilangan paten ini dijangka bertambah lagi.

Skincare ini akan memberikan perlindungan lengkap siang dan malam. Setiap produk YOUTH dirumus secara khusus untuk menangani pelbagai kesan penuaan dan masalah kulit seperti Jeragat, garis halus, kulit kendur, lingkaran hitam bawah mata, jerawat, parut, kedutan, blackhead dan Whitehead, sunburn, kulit berminyak, kulit kering dan pelbagai lagi masalah kulit.

Senarai tumbuhan Botani yang memberikan 'kuasa ajaib' kepada pembersih muka ini.


1. Lotus japonicus
Kompleks Youth yang sedang menunggu paten, yang sebati dengan Lotus japonicus akan:
Mengaktifkan protein untuk awet muda utama bagi menjana semula sel-sel untuk menghasilkan lebih banyak kolagen, elastin, dan fibrillin. Ramuan Komplex Youth mengandungi Lotus japonicus dengan ekstrak buah Schisandra chinensis yang secara struktural membantu memberikan lebih banyak nutrien dan tenaga kepada kulit setiap masa walaupun semasa hamil.

2. Anggur Muscadine
Kajian tentang anggur muscadine ini telah menemui polifenol anggur yang sedang dipatenkan. Polifenol ini akan melindungi dan membaiki DNA selular sambil menghalang kerosakan kolagen dan elastin. Ini akan membuatkan kulit muka kelihatan muda lebih lama. Ia sememangnya merupakan bahan terpenting untuk kecantikan wanita.

3. Vital Repair® + Complex
Bahan yang dikenali sebagai "Advanced Vital Repair+ Complex" yang berfungsi untuk Menyediakan nutrien antioksidan Vitamin penting untuk menghalang radikal bebas yang merosakkan kulit dan menggalakkan pertumbuhan sel yang sihat.

Label Luminous Gel Oil Cleanser!

Jika Nak tahu lebih lanjut tentang maklumat produk ini, memang wajib kita baca label produk kan? Jadi saya serta kan juga label pada kotak nya untuk rujukan bersama.

Cara menggunakan pembersih muka shaklee yang paling berkesan!

Di bawah ini saya kongsikan cara menggunakan gel pembersih shaklee seperti yang disarankan secara rasmi. Guna teknik dibawah untuk mencuci kulit muka siang dan malam.
  1. Picit tiub pembersih muka sebesar saiz 1 biji kacang peas ke atas tapak tangan.
  2. Gosokkan ke wajah sehingga menjadi lapisan yang nipis dan ringan. 
  3. Setelah rata, bilas dengan air secara teliti.

Berapakah Harga Luminous Gel Oil Cleanser Youth skincare dan berapa lama ia tahan?

Harga bagi satu tiub adalah rm193.75. Di dalam buku panduan Youth Skincare menyatakan ia Cukup untuk 2 bulan. (Tetapi saya dah guna sejak 2bulan lepas semasa article ini di tulis, saya lihat pencuci muka youth ini masih banyak lagi... Kikiki )

Lihat Rutin Malam Youth Skincare



Untuk keterangan lebih lanjut dan buat pesanan Youth Skincare anda, klik link ini untuk terus wassap Siti

Untuk Lihat keseluruhan tentang Youth Skincare, klik Youth Skincare Shaklee Detail

Untuk Lihat Youth Skincare Testimoni, klik Youth Skincare Shaklee Testimoni

No comments:

Post a Comment