Youth Skincare Age Defense Moisturizer with SPF 50



Age Defense Moisturizer - SPF 50

Perlindungan untuk kulit anda adalah lebih daripada hanya melindunginya daripada sinaran matahari. Lindungi kulit anda lebih dari sekadar sinaran matahari dengan pelindung matahari berspektrum luas SPF 50 UVA/UVB. Vitamin dan nutrien botani melembapkan kulit anda dan menambahbaikkan penampilan kulit anda secara menyeluruh.

Bahan-bahan Utama 


SPF 50, Vital Repair+® Complex,
Muscadine Grape Extract

Fungsi Moisturizer / Pelembab untuk kulit

Tahukah anda yang kulit kita akan kehilangan lembapan semulajadi nye setiap kali selepas mencuci muka? Kesan nya pada kulit ia akan menyebabkan kulit mudah di jangkti serta menjadi lebih sensitif terhadap persekitaran di sebabkan lembapan yang sepatutnya melindungi kulit telah hilang.

Dengan mengamalkan Moisturizer yang betul ia membantu untuk "lock" lembapan semulajadi di kulit supaya kekal terhidrat dan kulit terpelihara daripada ancaman kerosakan dan Radikal bebas.

Pelembab membantu mengekalkan kulit sihat dan mengekalkan keanjalan yang semakin hilang kerana faktor usia. Pada asasnya Tugas Utama Moisturizer ini adalah untuk mengunci lembapan di dalam sel pada kulit. 

Special nya Moisturizer dari Rangkaian Youth Skincare ini, ia juga turut membekalkan Nutirisi penting bagi memeilhara kulit agar lebih Sihat, Berseri dan Cantik. Ia juga turut di perkaya kan dengan SPF50 yang menghalang kerosakan akibat Sinar UVA dan UVB.


Berapakah Harga dan berapa lama tempoh kegunaan Youth Age defense Moisturizer _ SPF50

Berat Bersih, 50ml. 
Harga 1 Tiub, RM206.50
Tempoh kegunaan, 2bulan++

Night Youth Skincare Routine



Untuk Lihat keseluruhan tentang Youth Skincare, klik Youth Skincare Shaklee Detail

Untuk Lihat Youth Skincare Testimoni, klik Youth Skincare Shaklee Testimoni

Pengedar Sah Youth Skincare Seluruh Malaysia


Saya Siti Zubaidah, Pengedar Sah Youth Skincare. Saya sendiri menggunakan Youth dan telah pun merasai perubahan Kulit yang ketara. Daripada masalah Kulit kusam dan berminyak kepada kulit yang lebih sihat dan seimbang tidak Berminyak. 

Anda boleh lihat Testimoni Siti Sebelum dan Selepas mengamalkan Youth Klik Sini.

Dapatkan Youth dengan Siti untuk Siti berikan berikan Tunjuk ajar supaya anda juga dapat melakukan transformasi kulit yang lebih Sihat dan Cantik.

Hubungi Siti, Klik Sini

No comments:

Post a Comment