Mudah nya Bizz dengan Team Shaklee Siti



Best kan kalau kita boleh ke Ikea pada Week Day tanpa apply cuti atau curi-curi waktu lunch untuk ke ikea. Kalau datang hari weekend paham paham la tahap penuh nya di situ.

Nak feeling dan nak berangan pun tak sempat. Lagi lah kalau bawak anak kecik macam Siti ni. Mesti mata asyik nak kena perhati kat dia, risau hilang celah mana ntah...

Sekarang ni kalau tak buat dua tiga kerja tak sah dah la kan. Pendek kata mesti nak kena buat kerja lebih dari satu.

Sebab nya, banyak perkara nak kena tampung. Pelbagai yuran dan bil nak kena bayar. Belum kira lagi keperluan diri dan kehendak.

Bila tengok ramai orang buat perniagaan Online, hati pun teringin tapi tak tau pulak nak jual apa. Takut juga nak jual sembarangan produk. Bimbang nanti jadi apa-apa kat orang, kita pula di persalahkan. Dari niat nak tambah pendapatan...tambah pening pulak .. huhu cannot cannot...

Pernah dengar Shaklee?



Biasa kalau dengar pun ianya adalah membekalkan produk Vitamin. Tapi tak ramai yang tahu Shaklee juga menawarkan peluang perniagaan kepada semua dengan yuran cuma RM75.

YA, murah je kan. Lagi best tak yah simpan stok pun. Sebab Shaklee ada sistem Online yang boleh di uruskan dengan menggunakan Telifon pintar dan dan internet.

Kelas Bimbingan Khas

Bukan lah lepas bayar yuran terus pergi jual. (Eh tapi boleh je kalau dah tau mengenai produk.) Kami ada menyediakan kelas bimbingan produk, nota produk, kelas bimbingan marketing, dan soal jawab sentiasa di alu-alu kan untuk pastikan anda lebih faham dan boleh terus bertindak.

"Kejayaan akan datang selepas kita kita bertindak melakukan nya"

Jangan pulak risau, anda dok utara saya dok selatan, payah pulak nak ke kelas....

Kita kalau dapat jumpa lebih best, sebab boleb terus salurkan ilmu secara direct. Tapi kalau dah jauh, kita kita ada perjumpaan atau meeting dalam Zoom. (Online Meeting, Online kelas)

Kebetulan Birthday beliau, jadi wish Him Happy birthday.

Tak jemu memberi tunjuk ajar

Team yang Penuh semangat memberi Info

Sekali Zoom meeting 55 participants


Jadi lebih senang nak faham dan jelas. Kalau ada nak tanya terus je tanya, feel nya tu macam jumpa eye-to-eye.

Jadi di sini memang tiada isu, u jauh i dekat. Ewah.

Ok, kalau anda memang dah pernah cuba produk shaklee apa lagi jom tukarkan pengalaman anda itu menjadi salah satu sumber pendapatan hingga boleh "Terminate Boss" seperti saya...eh .. hehe.. ye betul, saya sekarang Self Employed.

Info Lanjut 

Nak tahu lebih lanjut dan nak tahu cemana nak start dengan Bizz Shaklee yang Ohsem ni, terus je klik sini tau, "Siti, bagaimana Saya nak mula Bizz Shaklee?"


Klik Sini juga 😀
Kelebihan Pernigaan Online Shaklee


No comments:

Post a Comment