Kajian Landmark Study

Kajian Landmark (The Landmark Study)

Changing Brands Can Change Your Life

Kajian Landmark, diketuai oleh penyelidik pemakanan yang terkenal, Dr. Gladys Block bersama University of California, Berkeley, merupakan salah satu kajian terbesar pengguna jangka panjang pelbagai suplemen. Kajian menunjukkan bahawa mereka yang mengambil makanan tambahan Shaklee mempunyai lebih banyak biomarker yang lebih sihat untuk jantung, otak, dan kesihatan kognitif berbanding dengan pengguna yang tidak mengambil suplemen atau pengambil suplemen bukan produk Shaklee.

Ketahui lebih lanjut:
Nutrition Journal

Kajian Landmark Diet Tambahan (A Landmark Study) - Versi Bahasa Melayu

Proven By Science

Seperti diterbitkan (Nutrition Journal)

Dr. Forest

Nutrition Journal

Kajian menunjukkan bahawa mereka yang menggunakan makanan tambahan Shaklee mempunyai biomaker kesihatan utama yang lebih baik berbanding dengan pengguna yang tidak mengambil makanan tambahan.

KESIHATAN JANTUNG

11LEBIH RENDAH Nisbah Kolesterol

33LEBIH RENDAH Tahap Trigliserida


KESIHATAN OTAK

36LEBIH RENDAH Tahap Homosisteina


TEKANAN BIOLOGI

59LEBIH RENDAH Tahap Protein Reaktif-C


Hasilnya menakjubkan!
Kajian klinikal memerlukan para peserta menjalani pengambilan darah untuk memeriksa biomarker kesihatan utama. Oleh itu, kajian menunjukkan bahawa pengguna suplemen jangka panjang Shaklee mempunyai risiko yang lebih rendah untuk penyakit jantung, penyakit berkaitan jantung dan otak yang berkaitan, kanser dan diabetes.


Ingin Mencuba Produk Terbaik Shaklee?



Semoga perkongsian ini bermanfaat untuk anda yang inginkan kehidupan yang sihat dan berpanjangan.

Shaklee telah membuktikan produk yang dikeluarkan memberikan hidup yang lebih sihat, bertenaga dan muda pada tahap selular.

Hubungi saya untuk mendapatkannya secara Ekslusif berserta Konsultasi terbaik. Juga boleh menikmati harga lebih jimat sehingga 20% dengan menjadi ahli Shaklee.

Hubungi saya untuk keterangan lanjut. Siti 019-552.2329.

Lihat apa kata mereka yang telah berurusan dengan Siti. Klik sini


No comments:

Post a Comment