Makanan bantu Tingkatkan Kesuburan Lelaki



Percaya atau tidak vitamin Shaklee sebenarnya juga bagus untuk kaum Adam. Biasa kita dengar dan lihat promosi yang kebaikan untuk wanita saja, tambahkan susu, licinkan kulit, kuruskan badan hinggalah set untuk kebaikan suami isteri. Hehehee

Padahal produk Shaklee adalah sesuai untuk semua orang. Sebab semua orang memerlukan vitamin. Jika kurang vitamin akan ada masalah kesihatan. Tak caya cer bayangkan kalau kita kekurangan zink...? Pasti badan kita akan letih lesu tidak bermaya.

Jadi para lelaki mari dengar sini, dan boleh pertimbangkan untuk mencuba produk daripada Shaklee pula selepas ini.

Apabila sebut masalah kesihatan orang lelaki, orang akan ingat pasal mandul? betul tak?

Tapi jangan risau sebenarnya Shaklee pun ada produk yang sesuai untuk mengembalikan kesuburan dan lambang kegagahan seorang lelaki.

Ya, ini bukan sebarang vitamin. Jika diamalkan dengan konsisten insyallah akan membuahkan hasil

Vita-E Complex


Vita-E complex Shaklee diperbuat daripada bahan semulajadi iaitu daripada minyak sayuran dan selenium. Isi kandungan produk in tediri daripada 400IU Vitamin E, Selenium sebanyak 65mcg serta ekstrak biji anggur sebanyak 39.4 mcg.

Produk Vita E Comples Shakle ini amatlah bagus untuk kesuburan kaum lelaki. Kepada lelaki yang ada masalah kesuburan, rendahkan ego dah cubalah produk ini, manalah tahu ada rezeki anda untuk dapatkan zuriat nanti. Kita jangan berhenti berusaha selagi termampu.

Dan juga untuk memang tak ada masalah kesuburan, bolah juga untuk mengamalkan produk ini, agar prestasi anda berada ditahap yang maksimum. Barulah menjadi suami kesayangan para isteri kan.

Zinc Complex


Zink adalah salah satu mineral yang penting bagi tubuh kita. Secara umum zink adalah bagus untuk menyembuh luka, masalah keguguran rambut dan sebagainya.

Namum disebabkan dari tadi kita cerita pasal lelaki, Apa yang bagusnya produk ini untuk para lelaki?

Zink amat menpengaruhi kesuburan dan kesihatan seksual lelaki. Sebabnya Zink diperlukan dalam menghasilkan sperma, jika kurangnya Zink maka semen menjadi cair/kurang pekat.

Dan pada masa yang sama Zink juga membantu menguatkan sperma. Ya, untuk melengkapkan persenyawaan, sperma yang kuat amat diperlukan untuk berenang ke ovari. Ini biologi beb.

Selain itu Zink ini juga penting untuk menjaga kesihatan Prostate abang-abang semua. Jadi para lelaki semua perlukan kandungan Zink yang mencukupi agar kesihatan terjamin.

Dalam tablet Zinc Complex Shaklee mengandungi Zinc gluconate - 15mg, Calcium diphospahte -115mg.

Kalau nak tulis pasal vitamin shaklee ni memang satu entri takkan cukup. Boleh patah jari menaip hihihiii Sebab ada begitu banyak jenis vitamin yang bagus untuk kesihatan yang terdapat dalam produk Shaklee.

Sebenarnya produk diatas tidaklah khas untuk masalah kesihatan lelaki sahaja, tapi lwbih di tekankan untuk para lelaki sebab itu topik pasal kesihatan lelaki. Produk di atas juga ada banyak khasiat lain untuk pelbagai

Jika inginkan lebih info pasal produk shaklee ini carilah pengedar yang sah, dan dapatkan info dan penerangan yang secukupnya sebelum membeli.

Nak rasai kehebatan Set Lelaki Shaklee?

Hubungi saya untuk pesanan dan sembang Shaklee.

Wassap/sms Siti 019-5522329

Saya juga adalah indipendent Shaklee Distribuor dan COD anda di sekitar Puchong, Kinrara, Equine Park, Seri Kembangan, Bukit Jalil, Dengkil, Bangi, Putrajaya, Cyberjaya dan seluruh Malaysia
posted from Bloggeroid

No comments:

Post a Comment