Tips Cairkan Kahak dengan mudah

Selalu orang akan kata musim batuk sekarang ni.. musim selsema sekarang ni...rasanya macam takde musim... selalu je dengar orang yang batuk dan selsema. Nak pulak batuk berkahak. Sampai sakit-sakit dada dibuatnya. Untuk golongan dewasa, pandai la nak buang kahak.. Macam mana Kalau kanak-kanak? Boleh ke??

Uhuuu Kesian bila dengar anak-anak kecil batuk bunyi kahak dan masa tidur pun tak lena asyik terbatuk- batuk pastu siap tertelan kahak tu....

Kalau pergi klinik, ubat batuk dan selsema dah semestinya doktor akan bagi. Kemudian ubat cairkan kahak.. Selama mana nak bergantung pada ubatkan? Kadang-kadang ubat dah habis, kahak masih ada... Macam mana tu ?



Bukan nak promote tapi ini memang testimoni anak saya sendiri. Jadi suka sangat saya nak share sebab saya faham hati ibu mana yang tak risau dan sedih tengok anak batuk berkahak, tidur tak lena....betul tak? Jadi dengan perkongsian ni insyallah bermanfaat untuk kita atasi batuk berkahak dengan lebih natural dan tak perlu bersilat untuk suruh anak makan ubat batuk. Hihii

Omega Guard amat berkesan membantu mencairkan kahak dan "membuang" kahak. Zuyyin memang amalkan Omega guard, bila dia batuk berkahak ni saya up kan sikit dos dari biasa. Nanti kahak dia keluar melalui muntah. Boleh nampak kahak yang pekat keluar. Lepas tu kita nampak reaksi lega dia dan dia boleh bernafas lebih lancar. Alhamdullillah dalam 2-3 hari batuk berkahak sembuh.

Tak perlu risau sebab Kanak-kanak memang suka sangat mengunyah omega sebab ianya kenyal dan tak berbau hanyir.

Omega Guard Shaklee sangat membantu kerana ianya mengandungi 7 jenis asid lemak Omega 3 semulajadi seperti EPA, DHA, ALA dan banyak lagi yang mampu merangsang sistem imun dan penting untuk pemulihan tisu peparu.

Selain itu juga Omega Guard adalah anti-stress di mana kajian telah membuktikan bahawa EPA dan DHA mempunyai keupayaan untuk menstabilkan emosi dan membantu dalam perkembangan kesihatan mental, termasuk kemurungan, tekanan, kebimbangan, insomnia, kanak-kanak hiperaktif dan autism.

Jom amalkan Omega Guard Shaklee untuk tingkatkan imun badan, kecergasan dan kecerdasan minda.

Nak rasai kehebatan Omega Guard Shaklee ? (✿◠‿◠)



Hubungi saya untuk pesanan.

Wassap/sms Siti 019-5522329

Saya juga adalah indipendent Shaklee Distribuor dan COD anda di sekitar Puchong, Kinrara, Equine Park, Seri Kembangan, Bukit Jalil, Dengkil, Bangi, Putrajaya, Cyberjaya dan seluruh Malaysia
posted from Bloggeroid

No comments:

Post a Comment