Detox Usus dan Seluruh Badan Selamat dan berkesan

Kebanyakan golongan dewasa mempunyai masalah penghadaman dan juga sembelit. Ini terjadi kerana faktor pemakanan yang tidak seimbang dan kurang pengambilan air masak dan serat.
Tahukah anda setiap 25kg berat badan memerlukan 1liter air untuk badan berfungsi dengan lebih baik. Katakan berat badan anda 50kg, bermakna anda memerlukan 2ltr air sehari.
Ok, cerita pasal usus yang tidak di-detoks-kan umpama kita berjalan dengan membawa sampah. Cuba bayangkan kalau tong sampah di dapur tidak dibuang setiap hari....kita buang seminggu sekali....bayangkan apa jadi pada dapur kita? Bau jangan cakap la kan... Macam tu jugak la usus kita.
Ini kerana tugas usus untuk menyerap nutrien dan membuang bahan kumuh yg tidak diperlukan. Tetapi jika bahan kumuh ini tidak di buang, usus akan menyerap semula "nutrien" kedalam tubuh badan. Uhuuu itu la terjadi nya pelbagai penyakit secara langsung mahupun tidak langsung....
Masalah biasa terjadi jika usus bermasalah ialah seperti, berjerawat, badan bertoksin, badan berbau, mudah letih, mudah mengantuk, berat badan bertambah, sukar menurunkan berat badan, sembelit, sakit tumit, pening dan loya, kembung perut, pedih ulu hati dan sebagainya..
Terdapat pelbagai pilihan sekarang ni untuk detox, antaranya detox water atau orang sebut infused water. Pesanan saya, kalau mau detox dengan Infused water, haruslah guna buah buahan yang benar2 segar barulah menjadi infused water nya...klu tak nanti tertambah toksin pula.... Boleh juga detox dengan teh herba, makan lebih banyak buah betik, oren dan pelbagai buahan yang tinggi serat atau Minum lebih banyak air masak.
Yang mana satu pilihan anda . Tepuk dada tanya selera kan...hihii pilhan saya Detox yang paling mudah di bawa kemana-mana dengan harga pun mampu milik dan 1botol cukup untuk sebulan ++. Saya pilih Herb-Lax dan Alfalfa sebagai Detox kesayangan keluarga kami :D

Herb-Lax - Detox khas untuk usus
Sebotol ada 120biji, cukup untuk 1bulan
Harga pasaran, rm55.65

Alfalfa - Detox seluruh badan dan sebenarnya ia lebih dari sekadar detox 
(Nanti saya cerita dalam entry yang lain erk ;)
Sebotol saiz s ada 330 biji, Cukup untuk 1bulan,
Harga pasaran, rm53.75
Sebotol saiz L, ada 700biji, cukup untuk 2bulan ++
Harga pasaran, rm97.50

Kedua-dua nya boleh juga ambil seperti biasa atau di campurkan dalam air panas diminum seperti teh herba. lebih menyegarkan tau...nnt tengok la angin yang keluar tu...hehehee

Hubungi saya untuk harga lebih jimat dan maklumat lanjut cara makan dan jadual ber-vitamin
Siti, 019-552 2329