Suplement Shaklee selamat ke? Boleh rosakkan buah pinggang?

Bila sebut pasal suplement atau ubat, org akan terbayang kan pil. Lepas tu fikir...eh pil ni betul ke? Tak rosakkan buah pinggang ke? Nanti tertinggal sisa dalam badan, camne?
Beza tau ubat, suplement sintetik dan suplement semulajdi.
Buat masa ni, akk nak cerita pasal suplement semulajadi, Nombor satu, Iaitu Shaklee.
Tahu kah, Shaklee ada Landmark study, yg di jalan kan Oleh Shaklee dan berusaha keras untuk menjangkau di luar standard industri setiap hari untuk memastikan bahawa produk kami
☑ Sentiasa Selamat
☑ Sentiasa Berfungsi
☑ Sentiasa Mesra Alam
Selain menguji setiap ramuan baru untuk lebih 350 bahan cemar yg berbahaya, kami menjalankan 100,000 ujian kualiti setahun dan melabur lebih daripada $250juta dalam ujian klinikal, penyelidikan dan pembangunan dan di sokong lebih dari 100 kertas saintifik termasuk ujian yg di lakukan selama 20tahun, iaitu Landmark Study, yang di siarkan dalam Jurnal Pemakanan dan banyak lagi. Selain itu juga ada 7 dari 25 pengembaraan yg tercatat dalam Time-Life® Book's 25 Greatest Advantures of All Time.
Kesemua nya adalah bagi memastikan ketulenan Produk Shaklee di tahap setinggi mungkin.
Tahu tak? Nak dapatkan sesuatu penyakit ni ambil masa bertahun. Boleh sampai 10-30 tahun...baru lah jadi penyakit diabetes, kanser, gout, penyakit jantung dan lain-lain. kerana ia adalah kombinasi daripada gaya hidup dan corak pemakanan seharian kita.
Inilah penting nya landmark study yg shaklee telah jalankan selama 20tahun bagi membuktikan keberkesanan vitamin nya terhadap pengguna tahap kesihatan seseorang.
Landmark study ni juga menunjukkan perbezaan ketara terhadap pengamal shaklee dan yang mengamalkan vitamin selain shaklee dan juga terhadap individu yang tidak mengamalkan apa2 vitamin.
Shaklee, Sentiasa Selamat, Sentiasa Berfungsi dan Sentiasa Semulajadi.
Sebab tu, kita perlukan suplement bagi menambah kualiti kesihatan seharian.
Pastikan ia Shaklee baru beli
Wassap aje Siti 019-552 2329
#tsunamishaklee
#landmarkstudy
#shakleeeffect
#liveamazing

No comments:

Post a Comment