4 Perkara Best tentang Youth Skincare yang buatkan korang mesti kena memiliki nya

4 Perkara Best tentang Youth Skincare yang buatkan korang mesti kena memiliki nya




1. Tahap keselamatan 100 % Terjamin

Perkara terpenting sebelum nak pilih Skincare adalah, soal keselamatan.

Ada banyak jenis produk kecantikan di luar yang menjanjikan kesan cepat tapi di perbuat dari bahan yang penuh racun. Kita nak skincare supaya kulit cantik tapi buah pinggang pulak yang tergadai.... kalau boleh tolong lah elak kan dari mencuba sebarang produk yang di ragui apatah lagi yang tiada kelulusan kkm.

Kemudian ada juga skincare yang menawarkan ramuan semulajadi atau "Home Made" tapi kesan pulak lambat atau langsung tak berkesan... Rugi jugak...

Penat dah servey sana sini, try itu ini, sampai kulit jadi tambah rosak akibat asyik bertukar-tukar skincare..

Tapi, berbeza dengan Youth, ia telah terbukti 100% berkesan dan Selamat kepada penggunaan.

Bukan sikit tau tapi 8 tahun Youth menjalani Ujikaji di Makmal dan Klinikal Test yang juga terdapat Skin Age Index oleh Pakar dan Para Saintis Antarabangsa bagi memastikan tahap keberkesanan dan keselamatan nya adalah yang terbaik.

Jadi, kita tak perlu ragu dan mengorbankan kulit semata-mata untuk "cuba-cuba".

Ini lah yang membuatkan saya sangat Yakin dan  jatuh cinta dengan Youth.


2. Tekstur dan tahap Serapan krim ke kulit nak bagi Full Mark!


Tekstur krim kesemua produk Youth ni saya nak bagi full mark! Sebab nya memang ia sangat mudah meresap dan langsung tidak meninggal kan kesan berminyak pada kulit.

Lepas sapu ke kulit terasa seperti ia masuk ke dalam kulit. Rasa sangat selesa dan kulit terus terasa lembab, lembut dan halus.

Masa penggunaan yang pertama nampak kulit lebih bermaya, mungkin kerana Youth memang di perkaya dengan Vitamin dan Antioksidan yang tinggi. Antioksidan di katakan sangat berkuasa dalam menangani masalah kulit dan menentang radikal bebas punca kerosakan kulit.

Maka kulit seperti telah di beri kan Nutrisi secukupnya. Sebab tu terus kulit jadi segar dan berseri.


3. Kesan Seawal 7 Hari


Jangan tak percaya, setelah kajian Skin Age Index di lakukan ia terbukti menampakkan perubahan dan kesan seawal 7 hari.

Seseorang yang berusia telah di ambil ukuran panjang kedut dan kedalaman kedut pada wajah nya. Kemudian di berikan Youth Skincare  untuk di amalkan selama 7 hari. Selepas  hari ke tujuh, ukuan di ambil semula dan ia menunjukkan perubahan  ketara terhadap panjang dan dalaman kedut beliau. Sangat menakjubkan!

Bagi membuktikan nya, saya sendiri ada ambil gambar sebelum dan selepas menggunakan Youth. (Excited sangat, jadi saya ambil selepas 4 hari penggunaan... Sabo je la..haha ) Selepas 4 hari jelas kelihatan kulit tambah lebih cerah dan berseri.


Testimoni diri sendiri



4. Youth Skincare boleh di tukar menjadi Sumber Pendapatan.

Ya, anda boleh tukar Youth Skincare menjadi sumber Pendapatan sampingan dan mana tahu menjadi sumber Pendapatan tetap pula seperti saya.

Siapa yang tak mahu Duit kan? Semua nak, jadi sambil kita menjaga kulit supaya lebih sihat, cantik dan berseri, adalah lebih Menarik lagi jika kita boleh tukar kan ia menjadi RM.

Best ke best??

Wah, sabar...

Bagaimana?

Mudah saja, dengan pembelian Youth ni, anda akan Automatically mendapat FREE Shaklee Membership, FREE Postage dan Cash Back rm30.

Bukan itu sahaja, anda guna dan amalkan Produk Youth yang anda beli dan saya pasti akan ajarkan cara penggunaan yang betul dan dapatkan hasilnya kemudian pasti ada kawan anda yang merisik

"Apa kah Rahsia mu.."


Dari situ anda boleh buat Pendapatan sampingan sambil dapat kulit cantik dapat juga buat Duit Poket. Sangat berbaloi untuk memiliki Youth Skincare. shaklee sendiri menyediakan peluang Perniagaan Online yang luas untuk yang berminat. Kita pun sudah ada Shaklee Academy. Bukan main-main tau. Tapi jangan risau, kalau anda nak guna untuk sendiri saja pun boleh, tiada masalah. Bagitau je pada Siti ya.

Cepat dapatkan Youth Sekarang, sebab Youth Skincare sedang Promotion bulan ni dan ada Youth Facial Cleans and Firm Device, color Pink yang boleh di gunakan untuk mengurut wajah, menegabgkan wajah, membersih dan menanggalkan sel kulit mati.


Lihat cara guna penggunaan nya di sini.



Hubungi Siti untuk dapatkan Youth Skincare anda Sekarang. Klik sini


Ingin Mencuba Produk Terbaik Shaklee?


Semoga perkongsian ini bermanfaat untuk anda yang inginkan kehidupan yang sihat dan berpanjangan. Shaklee telah membuktikan produk yang dikeluarkan memberikan hidup yang lebih sihat, bertenaga dan muda pada tahap selular.

Hubungi saya untuk mendapatkannya secara eksklusif berserta konsultasi yang terbaik. Juga boleh menikmati harga lebih jimat sehingga 20% dengan menjadi ahli Shaklee.

Hubungi saya untuk keterangan lanjut. Siti 019-552.2329.

Lihat apa kata mereka yang telah berurusan dengan Siti. Klik sini

No comments:

Post a Comment