Gempar! GLA Complex punca Cyst

Ini merupakan Testimoni hebat GLA Complex ShakleSSA tae. 
Beliau, saya perkenalkan sebagai Kak A. Baru 2 minggu mengamalkan GLA Complex untuk perbaiki period yang tidak tempaur, masa tu, 10bulan tidak period dan tidak pula hamil dan Kak A juga sedang berusaha untuk hamil. 
Lepas 2minggu consume GLA, terasa perut senak dan sakit. kerana bimbang, Kak A terus membuat pemeriksaan dan doktor mengesahkan ada cyst berukuran 5cm. Tanpa sedar rupanya dah 2tahun usia cyst tu.
Nampak tak, sebelum amalkan GLA, Kak A langsung tak perasan ada masalah cyst, tapi lepas amalkan GLA terus dapat detect cyst yang dah berusia 2tahun. Masyallah...inila ujian nya...
Sebelum membuat sebarang spekulasi, mari baca dulu apa kata pengguna ini.

Nampak tak....? Doktor pun dah mengesahkan  cyst sudah berusia 2 tahun dan hampir menjadi kanser jika di biarkan lebih lama. 

Alhamdulillah dapat di kesan awal. Jadi nasihat saya jika ada mengalami sebarang tanda pelik atau ada rasa sakit selepas mengamalkan GLA atau produk lain, segera beritahu pada SID Shaklee anda dan terus berjumpa doktor untuk membuat pemeriksaan. Disinilah pentingnya anda memilih SID Shaklee yang benar-benar mahu membantu anda.

Hubungi Siti 019-552 2329
Untuk info lanjut dan sembang Shaklee. Saya juga boleh COD Area Seri kembangan, Taman Lestari Puchong dan seangkatan dengannya :D




No comments:

Post a Comment