, ,

Dish Wash untuk kulit tangan yang sensitif

1/09/2016

Kulit tangan sensitif atau sangat sensitif. Terdapat beberapa bahan kimia pada. Sabun dan sabun pencuci yang akan menyebabkan kulit sensitif hingga mengakibatkan kulit merekah, berdarah, kemerahan, gatal dan tidak selesa.

Kerjarumah setiap hari memang tak dapat lari dari mencuci pinggan mangkuk melainkan anda menggunakan pinggan dan cawan plastik...betul tak? Tapi periuk kuali still kena basuh jugak kan...ohohoo

Usah risau lagi dan bimbang, tangan menjadi bertambah kasar dan merekah kerana bertukarlah kepada Dish wash concentrate Shaklee yang di reka khas dan selamat pada kulit dan bumi tetapi berkuasa pada kotoran dan minyak.

Ianya memelihara tangan dan sesuai untuk mereka yang kulit sensitif hingga normal. Guna sedikit je dah cukup, sebab ianya sangat pekat. Guna dalam 3-5 titik dan tambah air dalam bekas, dah cukup untuk menanggalkan minyak dan kotoran.

Disebabkan ianya selamat dan tidak mengandungi bahan kimia langsung, jika ibu2 terbasuh lebih kurang dan ada sikit sisa sabun pun, tidak lah begitu risau dan tidak juga menjadi masalah :D

Inilah dia cinta hati peneman saya semasa membasuh pinggan mangkuk di dapur :D

Tarrraaa...

Harga runcit, rm29.68, 16oz
Boleh tahan lama, lebih sebulan, memang menjimatkan dan membasuh menjadi lebih mudah. Tak percaya cubalah :D

Harga tu, harga runcit, jadi untuk lebih penjimatan meh hubungi Siti 019-552 2329

Ingat Shaklee, ingat Siti

You Might Also Like

0 comments

SUBSCRIBE NEWSLETTER

Get an email of every new post! We'll never share your address.

About Me

My photo

Saya Siti Zubaidah bt Basrah merupakan seorang isteri kepada En.Suami yang bernama Nik Azizon b Abd Samad dan Mama kepada Si Comel Nik Azeeza Zuyyin juga pekerja untuk sebuah Syarikat. Saya ingin mengajak anda semua juga keluarga saya untuk bersama hidup sihat dan ceria serta Cantik sini Cantik sana dengan mengamalkan produk yang di jamin Halal dan berasaskan bahan semulajadi. Saya juga adalah indipendent Shaklee Distribuor dan COD anda di sekitar Puchong, Kinrara, Equine Park, Seri Kembangan, Bukit Jalil, Dengkil, Bangi, Putrajaya, Cyberjaya dan seluruh Malaysia

Most Welcome