, , , ,

Cara susun periuk kuali di ruangan sempit

1/10/2016

Hehehe saja nak share cara paling mudah, cepat dan murah untuk kita DIY menyusun periuk, kuali, pan, senduk dan sudip untuk kegunaan harian pada tempat yang sempit dan terhad.

Hah! Jangan lupa, walaupun tempat yang sempit dan terhad, pasti ada dinding, tingkap dan pintu. Hehehe jadi memandangkan ini rumah sewa, dan tuan rumah tidak mengizinkan kami mengetuk dinding mereka, maka saya rasa inilah jalan yang terbaik utk menyusun perkakas ini dan ianya sangat praktikal kerana kita boleh menggunakan dan menyimpan dengan mudah sekali.

Nah, dengan menggunakan penyangkut baju di pintu tu, kita sangkutkan saja pada pintu dapur untuk menggantungkan periuk, kuali dan pan. Pada  tingkap pula boleh la sangkutkan sudip, senduk dan gunting. Hihiii


Psss...kalau takut nanti nampak tak cun montot periuk tu, dan risau kan habuk pada tingkap, gunalah pencuci hebat kami, Basic H concentrate dan dishwash concenntrate yang sangat hebat dalam menanggalkan kotoran dan minyak. Tahan lama pulak tu, guna beberapa titik cukup untuk hilangkan kesan degil pada kuali dan periuk anda :D

Meh tengok sikit testimoni ni :D

Dan saya menggunakan dua beradik ni, senang beb tak yah nak gonyoh sampai keluar semua otot, sental manja2 gitu dah kilat :D hihii


Nampak tu ada banyak lagi tu....ni gambar lepas saya sental semua kotoran kat dapur tu...kan betul, guna sikit je dah cukup ;)

Harga pada gambar tu adalah harga runcit, nak lagi jimat meh wassap Siti 019-552 2329

Ingat Shaklee ingat Siti

You Might Also Like

0 comments

SUBSCRIBE NEWSLETTER

Get an email of every new post! We'll never share your address.

About Me

My photo

Saya Siti Zubaidah bt Basrah merupakan seorang isteri kepada En.Suami yang bernama Nik Azizon b Abd Samad dan Mama kepada Si Comel Nik Azeeza Zuyyin juga pekerja untuk sebuah Syarikat. Saya ingin mengajak anda semua juga keluarga saya untuk bersama hidup sihat dan ceria serta Cantik sini Cantik sana dengan mengamalkan produk yang di jamin Halal dan berasaskan bahan semulajadi. Saya juga adalah indipendent Shaklee Distribuor dan COD anda di sekitar Puchong, Kinrara, Equine Park, Seri Kembangan, Bukit Jalil, Dengkil, Bangi, Putrajaya, Cyberjaya dan seluruh Malaysia

Most Welcome