Elak Serangan Jantung secara semulajadi tanpa Ubat


Berbanding organ yang lain, Jantung adalah yang paling kuat bekerja di dalam tubuh kita. Ia berdegup hampir 10,000 x sehari. Oleh itu, jantung memerlukan lebih banyak CoQ10. Kerana CoQ10 inilah yang menjana tenaga.

Tubuh kita sebenarnya menghasilkan CoQ10 tetapi semakin berusia ia akan semakin berkurang. Akibatnya, jantung menjadi lemah apabila semakin berusia.

Sebaik sahaja keadaan ini berlaku, jantung tidak lagi mampu bekerja dengan cekap serta tidak berupaya untuk menyampaikan semua oksigen dan nutrien yang diperlukan oleh organ dan tisu di seluruh badan. 

Akibatnya, kita akan berasa cepat letih dan tidak bermaya. Untuk memenuhi keperluan CoQ10 sehari, iaitu 28mg samaada kita memakan sebotol mentega kacang atau pun 1.7kg daging ayam.

Persoalan nya, Mampukah kita memakan nya setiap hari?

Sebab itu lah para Saintis telah membantu memudah kan kita bagi memenuhi keperluan CoQ10 setiap hari di dalam 1softgel CoQ-Trol Plus.

KEISTIMEWAAN SHAKLEE
CoQ-Trol Plus membekalkan sebatian semulajadi dan proprietari dengan 100mg Coenzyme Q10 bersama Resveratrol dan Tokoferol Untuk penyerapan optimum, ia dilengkapi dengan sistem penghantaran minyak zaitun.



No comments:

Post a Comment