Sebab Utama kenapa Vitamin C Shaklee Sangat Berkesan untuk Cantik kan Kulit




Apakah perbezaan Vitamin C Shaklee dengan Vitamin C Jenama lain?


Perbezaan yang paling ketara adalah terletak pada Teknologi Sustained Release.

Cuba lihat di botol, ada tulis Sustained Release. Dan saya jamin, jenama lain tiada Teknologi ni. Kenapa? Kerana, Shaklee telah Paten kan Teknologi Sustained Release ini hanya untuk Vitamin C Shaklee.

Maknanya, teknologi ini hanya terdapat pada Vitamin C Shaklee saja. Tiada di mana-mana tak percaya? Cuba lah lihat vitamin c yang lain, kalau ada jumpa wassap Sitit tau.

Apa pentingnya Sustained Release?


Vitamin C adalah jenis vitamin larut air. Maka ia paling mudah menyerap dan juga paling midah untuk tersingkir jika tak di gunakan atau berlebihan.

Kebolehupayaan tubuh badan kita menyerap Vitamin C adalah hingga 100mg saja dalam satu jam. Jika lebih, ia akan di singkirkan melalui sistem perkumuhan atau juga di sebut "air kencing".

Sebab ini lah, Teknologi Sustained Release ini sangat penting untuk memastikan, pelepasan Vitamin C ke tubuh badan kita ialah sekadar 100mg setiap sejam.

1 tablet Vitain C Shaklee, mengandungi 500mg. Maka, pelepasan viamin c akan berlaku selama 5jam.

Maknanya, apabila kita memakan nya, tubuh badan kita akan di bekalkan sebanyak 100mg vitamin c selama 5jam dan tubuh badan kita benar-benar telah menyerapnya!


Sebab ini lah, vitamin C shaklee sangat berkesan. Kerana tubuh badan kita telah menyerap danrerus di gunakan oleh tubuh badan tanpa di bazirkan.

Cuba bayangkan, jika Vitamin C yang tidak menggunakan Teknologi Sustained Release..

Biasa lihat kan? Ada vitamin C yang mengandungi hingga 1000mg per tablet. Tetapi tak de teknologi ni, maka 1000mg itu akan terus di lepas kan ke tubuh badan kita.

Walhal, badan kita hanya mampu menyerap hingga 100mg je.

Maka, lebihan lagi 900mg, telah di singkirkan...

Oleh itu, jadilah air kumuh kita kaya dengan vitamin c.

Keperluan Vitamin C untuk orang dewasa adalah 1000mg. Maka sehari kita makan lah 2biji sustained release vitamin c Shaklee, maka cukup lah 1000mg. Bijak ke bijak?

Cara paling mudah untuk dapatkan Kulit yang Cantik dan badan yang Cergas



Nak beli Vitamin C Shaklee sekarang dan dapat kan konsultasi cara kakan yang optimum dari Siti? Klik je di bawah ni untuk teris direct wassap Siti atau Hubungi Siiti di 019-552 2329


Arau anda juga boleh terus beli Vitamin C Shaklee ini secara Online dengan menggunakan Kad Debit atau Kad kredit anda, klik di order now.




No comments:

Post a Comment