Cara Jadi Ahli Shaklee untuk makan sendiri

Bagaimana Cara Jadi Ahli Shaklee tanpa perlu berniaga sebab nak makan sendiri sahaja?



Assalamualaikumum dan Selamat Sejahtera.

Alhamdulillah kalau anda terfikir untuk menjadi ahli Shaklee saya ucapkan Tahniah, kerana anda telah pun berada di jalan yang betul.

Menjadi Ahli Shaklee tidak lah semestinya anda perlu cari orang atau wajib menjual. Jika untuk makan sendiri dan tidak menjual juga tiada masalah. Selain itu, anda juga tidak perlu melakukan apa-apa untuk kekalkan keahlian. Relax saja dan No Stress.

Keahlian hanya perlu di perbaharui setahun sekali dengan yuran rm30. Kemudian Shaklee akan gantikan dengan rm30 E-vaucher. E-vaucher ini boleh di gunakan semula untuk beli mana-mana produk Shaklee. Kiranya, duit untuk renew itu masih boleh di gunakan. Ini kerana Shaklee hanya mahu pastikan Setiap ahli nya masih wujud.

Jika anda tak sempat baca sampai bawah, saya serta kan nombor telifon saya di sini untuk lebih Mudah anda Hubungi dan terus tanya pada saya. klik sini, Siti 019-552 2329


5 Kelebihan menjadi Ahli Shaklee:

1. Diskaun 25% - 30% daripada harga runcit untuk setiap produk Shaklee. Anda jimat lebih kurang rm15 hingga rm100 ringgit. Banyak kan?

2. Setiap pembelian anda akan dapat point atau Shaklee sebut sebagai UV. Uv ni, jika ada at least minimum 150uv, Shaklee akan terus kredit kan Tunai (RM) ke dalam akaun bank yang kita register semasa daftar ahli. Jika tidak cukup? Tiada apa-apa pun, cuma pada bulan itu tidak lah dapat tunai. Lagi pun anda hanya mahu makan sendiri saja, jadi tidak perlu risau pasal uv, melainkan kalau anda nak berbisness. Untuk yang nak berbisness ni, kita cerita pada entry lain ya.

3. Anda dapat segala info produk dan maklumat terkini mengenai promosi dan free gift pada bulan tersebut. Anda layak untuk beli barangan promosi pada harga promosi. Maknanya harga pasti jauh lebih murah dari biasa. Anda juga layak untuk hadir ke kelas Nutrisi dan dapatkan pemeriksaan kesihatan percuma anjuran Shaklee.

4. Konsultasi cara makan shaklee dan Tips untuk dapat kan kesan yang optimum akan di berikan secara berterusan.

5. Anda boleh dapatkan produk Shaklee yang Fresh dan Terkini terus dari HQ dan bukan nya Stok yang di simpan oleh pengedar.

Cara nak Daftar Ahli Shaklee

Terdapat dua cara untuk pendaftaran:

1. Daftar secara percuma
2. Daftar dengan bayaran Yuran rm68.90

  • Daftar secara Percuma:
Dengan pembelian barangan Shaklee hingga rm700, anda telah layak mendaftar keahlian Shaklee secara Percuma dan juga Layak dapat Cash Back.

  • Daftar dengan bayaran Yuran rm68.90
Hanya dengan bayaran Yuran rm68.90 anda telah pun berjaya mendaftar Ahli Shaklee.

Kos pengeposan rm10.60 (semenanjung) dan rm20 (sabah/ sarawak)

Apakah Maklumat yang di perlukan untuk pendaftaran Ahli Shaklee?

Nama:
No kad Pengenalan:
Alamat:
Email:
No telifon:
No acc Bank: (sekiranya anda layak untuk dapat Bonus Cash, Shaklee akan kredit kan di sini)

Untuk kedua-dua cara pendaftaran di atas, anda boleh terus berikan maklumat untuk pendaftaran ini dan hantar kepada Siti, 019-552 2329


Selepas Daftar apa yang anda dapat?

Selepas daftar keahlian, Shaklee akan berikan anda:

1. login iD dan Password untuk Shaklee2u websites (shaklee hantar melalui email atau sms)

2. Dapat Shaklee Starter Kit. Terdiri daripada Panduan kelebihan dan Perbezaan Shaklee, Panduan Produk, Panduan perniagaan dan senarai harga produk Shaklee



Jadi, Daftar keahlian Shaklee Sekarang dan dapatkan penjimatan 25% - 30% dan kelebihan yang lain. Hubungi Siti 019-552 2329


No comments:

Post a Comment