Seawal 4 hari, Kulit Halus, Licin, Cerah dan Tona Lebih Sekata

Seawal 4 hari, Kulit Halus, Licin, Cerah dan Tona Lebih Sekata


Kalau nama pun Wanita, memang tak dapat lari dengan dunia kecantikan. Sebenarnya bukan nak cantik sangat pun kan kan, cuma nak kulit yang mudah di jaga supaya masa nak bersolek, pakai bedak atau foundation tu senang. Tak bercapok-capok atau makeup cepat cair akibat muka kering, mengelupas atau pun berminyak.

Betul tak para wanita?

Saya sebelum ni memang ada masalah kulit yang konbinasi, di bahagian pipi kering manakala di bahagian hidung pula berminyak. Selain tu kulit muka saya juga kelihatan kusam. Kurang berseri orang kata.

Lepas dapat tahu Shaklee akan keluarkan Skincare Terbaru yang menggantikan Nutriwhite, saa Memang tak sabar mahu Mencuba. Sebab apa? Sebab kalau produk Shaklee semestinya ia akan melaui Ujikaji dan Ujian Klinikal. Sah sah ia nya selamat dan bebas daripada 2500 jenis bahan kimia berbahaya. Lagi pula ia nya disah kan 100% Berkesan!

Memang Wow! Dan di selepas Youth di lancarkan pada awal bulan Feb haritu sempena Shaklee BLNC terus saya beli. Tak mahu tunggu lama dan saya terus guna. Kesan nya...

Tara!!! Seawal 4 hari kulit saya nampak perubahan lebih cerah, dan kulit juga tesa lebih lembut, halus dan tak kering di pipi huga tak berminyak di hidung. Tona kulit juga levih sekata! Alhamdulillah. Bukan saya syok sendiri, Husband dan anak saya juga tegur perubahan kulit saya.


Dan kemudian, lihat perubahan selepas 30hari menggunakan Youth!!



Saya tak mahu bertukar Skincare lagi, Youth sentiasa di hati. Nak juga mencuba Youth?



Hubungi Siti 019-552 2329, atau terus wassap Siti, klik di Bahagian gambar bawah ni.



No comments:

Post a Comment