Keistimewaan Vivix Berbanding Minuman Antioksidan yang Lain



Keistimewaan Vivix Berbanding Minuman Antioksidan yang Lain


Assalamualaikum wbt dan Selamat Sejahtera kepada anda pembaca Budiman.

Ada banyak minuman yang membekalkan atau berciri kan sumber Antioksidan berada di Pasaran sekarang. Tapi apakah semua nya benar-benar membekalkan Antioksidan serta kebaikan Antioksidan kepada yang mengamalkannya Atau ia sekadar minuman yang tinggi kandungan gula pula...?


Apa Antioksidan sebenarnya?

Antioksidan adalah merupakan Vitamin, Mineral, atau Sejenis Nutrisi yang berperanan dalam melindungi tubuh badan kita dan memperbaiki sel-sel tubuh yang rosak akibat Radikal Bebas. 


Apa pula Radikal Bebas?

Radikal Bebas ni senitasa berlegar di dalam tubuh badan kita. Ia akan merosakkan sel-sel di dalam tubuh kita. Jika terlalu banyak sel yang rosak ia akan mengakibatkan masalah penuaan seperti kulit berkedut, tompokan hitam di kulit, kulit gelap, jeragat serta juga mengganggu kesihatan seperti demam, batuk, sesema malah penyakit yang lebih kronik sepeti kanser.

Di sebab kan semua orang mempunyai Radikal Bebas maka Perbezaan antara individu ialah cuma Berapakah Jumlah Radikal Bebas yang terdapat di dalam tubuh seseorang individu itu, samada banyak atau sedikit. 

Ia terjadi di sebab kan pendedahan kita terhadap aktiviti harian seperti terkena Habuk, Asap Rokok, persenyawaan kimia, pemakanan yang tinggi gula dan garam, stress, cahaya matahari dan sebagai nya.

Sebab tu kita perlukan Antioxidant untuk membanteras Aktiviti Radikal Bebas dari terua merosakkan sel-sel di dalam tubuh badan kita supaya kita boleh kekal sihat dan awet muda.

Vivix dalam Membanteras Radikal Bebas
Vivix adalah minuman Antioksidan Terbaik yang mampu menghalang Aktiviti Radikal Bebas dari terus merosakkan Sel tubuh badan kita.Jadi ia memainkan peranan penting dalam menentukan tahap kesihatan dan kecantikan kita.

Apa Keistimewaan Vivix?

Kalau nak tau, Vivix mempunyai Patent Pending. Ini yang membuatkan Vivux Sangat Special dan langsung TIDAK SAMA dengan minuman Antioksidan yang lain.

Apa maksud Patent-Pending?

Maknanya Vivix sudah dihantar permohonan untuk dapat hak patent. Walaupun belum dipatenkan secara rasmi tetapi dgn adanya patent pending, Vivix ni adala secure dan tiada sesiapa pun yang boleh meniru bentuk patent Shaklee ini.


Apa yg Shaklee Patenkan untuk produk Vivix?


1. Proses Cold Filling Extraction.

Ada banyak jenis proses utk ekstrak jus, minyak atau pati dari tumbuh-tumbuhan.

Antara nya:
Cold extraction maknanya buah-buahan yang digunakan di dalam vivix akan di-press untuk mengeluarkan patinya pada suhu rendah. 

Ada proses yang menggunakan air panas atau suhu yang tinggi untuk mengeluarlan pati nya. Proses seperti ini iaitu dengan menggunakan suhu tinggi akan menurunkan kualiti produk sesuatu produk itu. Walaupun hasilnya mungkin lebih banyak tetapi kualiti nya rendah.

Sekarang memandangkan Shaklee telah pun patenkan proses cold filling extraction ni hanya untuk Vivix, bermakna company lain TIDAK BOLEH menggunakan proses Cold Filling ini untuk mengekstrak pati buahan.

2. Gabungan Polifenol

Bagi kesan yang maksimum, Vivix bukan cuma ada resveratrol tetapi juga gabungan polifenol. Seumpama nya samalah seperti kita menelan anggur muscadain sebijik dan kita dapat khasiatnya sebijik seperti memakan terus buah nya.

3. Semulajadi, Tanpa Pengawet dan Penstabil Makanan

Ini dapat di buktikan dengan jika Kita letakkan Vivix di atas meja, Vivix ini Tak Akan meruap. Jika di letak kan di dalam freezer, Vivix juha Tidak Akan membeku. Dan tindakan tu bukan dengan bantuan bahan-bahan kimia okey! Ia adalah Semulajadi.

Jika mahu dapatkan minimum yang membekalkan Antioksidan dan kebaikan nya, Dapat kan Vivix dan rasai kebaikan Antioksidan yang di perkaya dengan Resveratrol dan Polifenol. 

Vivix Gabungan Hebat Bahan Semulajadi dan di kuasa kan dengan Teknologi Sains.


Berapakah Harga Vivix?

  • Berat Bersih sebotol ialah, 150ml,
  • Tempoh penggunaan, 1bulan.
  • Dengan kehebatan dan keberkesanan Vivix, Harga nya cuma, RM475. 
.
Tunguu duluu


Anda Boleh Dapat DISKAUN 25% JIKA TERUS hubungi Siti di talian 019-552 2329 atau klik sini untuk direct wassap Siti

Bagaimana nak Order Produk Shaklee?

Untuk sebarang pesanan produk Shaklee boleh terus menghubungi Siti 019-552 2329 atau klik di sini untuk terus direct wassap Siti,klik sini

Ingin Mencuba Produk Terbaik Shaklee?



Semoga perkongsian ini bermanfaat untuk anda yang inginkan kehidupan yang sihat dan berpanjangan.

Shaklee telah membuktikan produk yang dikeluarkan memberikan hidup yang lebih sihat, bertenaga dan muda pada tahap selular.

Hubungi saya untuk mendapatkannya secara Ekslusif berserta Konsultasi terbaik. Juga boleh menikmati harga lebih jimat sehingga 20 - 25% dengan menjadi ahli Shaklee.

Hubungi saya untuk keterangan lanjut. Siti 019-552.2329.

Lihat apa kata mereka yang telah berurusan dengan Siti. Klik sini

No comments:

Post a Comment