Skincare 200% Selamat Untuk Pesakit Psoriasis

DAH LAMA TAK GUNA SKINCARE, SEBAB Takut PSORIASIS AKAN KELUAR BALIK





Dilema Seorang pesakit Psoriasis...

Kulit kering dan terlalu kering hingga kulit menggelupas dan berdarah. Kulit terasa tebal dan sangat gatal. Langsung tak selesa di buat nya. Tak boleh pakai baju yang mendedah kan kulit kerana kulit sangat sensitif terhadap sinaran cahaya matahari. 

Tapi kalau pakai lengan panjang dan seluar panjang pula harus pastikan ia tidak ketat dan tidak berbulu. Kerana bimbang kulit yang kering dan menggelupas itu akan tertarik dan jadi luka. Pedih dan sedih tau...

Bertambah sedih lagi mereka langsung tidak boleh menggunakan sembarangan kosmetik dan barang mandian. kerana kulit yang sensitif ini jika terdedah kepada bahan kimia ia akan bertambah pedih, tebal dan bertambah kering dan gatal merenyam... tak lena tidur di buat nya. Mereka yang alami sahaja faham...

Akibatnya, penampilan diri terganggu dan keyakinan diri juga menurun. Terasa mahu saja menyorok di rumah dan tak perlu jumpa dengan seisapa pun....

Tetapi, Fitrah manusia harus bergaul dan berkawan....

Betul betul di dalam dilema di buat nya... nak pakai kosmetik dan dalam masa sama perlu menjaga kesihatan kulit yang terlalu sensititf...

Adakah anda juga sedang berada di dalam dilema sebegini. Sedang mencari Skincare yang terbukti berkesan dan 100% Semulajadi dan langsung tiada bahan kimia terlarang?

Teruskan membaca hingga habis...

Siti nak kongsikan suatu cerita yang di kongsikan dari Seorang Doktor yang mempunyai pesakit Psoriasis yang asyik Breakout kulit yang berkenaan akibat Skincare tetapi akhinya Kulit beliau semakin pulih... apakah rahsia?


Sedikit info Psoriasis


Psoriasis kelihatan seperti penyakit kulit tetapi ia sebenarnya adalah penyakit kronik gangguan autoimun yang dialami oleh kira-kira satu hingga tiga peratus daripada penduduk secara umumnya di Malaysia. Ia juga boleh dialami oleh semua orang tidak kira dewasa atau kanak-kanak.



Cara pelik untuk test Skincare ada bahan kimia atau tidak



Test Skincare

Nak di jadikan Cerita, ada seorang Wanita yang sedang mencari SKincare yang benar-benar tulen dan semulajadi tanpa bahan kimia berbahaya. Ye lah, sekarang ni kan banyak sangat kes rosak organ dalaman akibat Skincare. Yang membuatkan kulit melecur dan bertambah hodoh pun tak kurang hebatnya...

Sudah banyak skincare yang wanita ini telah pun cuba. Sebut sahaja nama nya, Baik yang murah mahupun yang mahal. Samada yang Local atau yang imported. Semua beliau dah cuba. Tetapi tiada 1 pun yang sesuai dengan kulit Suami nya!!

Eh! kenapa nak cari skincare yang sesuai dengan suami pula? bukan ke nak cari untuk "Seorang Wanita?"

Sebab nya, Suami beliau merupakan seorang pesakit Psoriasis. Maka jika ada sedikit pun bahan kimia maka kulit suami beliau akan breakout menandakan Skincare itu mengandungi bahan kimia... AL-kisah..

Ini lah Punca Kulit Si suami yang bertemu Doktor tadi tu asyik breakout...

Sabar aje lah si suami ni... bertuah punya bini... 


Akhirnya Bertemu Jua..

Akhirnya, sampai lah suatu hari Si isteri terbuka hati untuk cuba Set Youth Skincare. Seperti biasa Si Isteri akan cuba pada suami nya dulu untuk pastikan Skincare tersebut tidak mengandungi bahan kimia.

Nak tau apa berlaku?

Amazingly dan Surprisingly Psorisasis si suami langsung tidak Breakout!! Malah bertambah lembut dan tidak gatal. Alhamdulillah.

Maka, Si isteri sangat berpuashati dengan Youth Skincare. Beliau bukan sahaja sudah menemui Skincare terbaik buat diri nya malah juga buat Suami nya. 

Sekarang suami isteri ini menggunakan Youth SKincare yang bukan sahaja setakat Semulajadi Malah ia lebih Jauh lebih Natural dan Berkesan.

Youth Skincare produk Semulajadi yang di perkaya kan dengan Sains bukannya suka hati nak claim semulajadi dan berkesan.

Jadi, Jika anda ada masalah kulit sensitif terhadap bahan kimia atau memang juga ada masalah psoriasis cubalah Youth Skincare tentu berpuashati dan kulit terasa lebih lembut dan Awet Muda. Terpenting sekali ia sangat selamat.

Youth Skincare satu satunya Produk Skincare yang membekalkan Nutrisi yang di perlukan Oleh kulit untuk kelihatan Sihat dan Cantik terus kepada Kulit.

Dah lama tak cuci muka kerana bimbang Psoriasis tambah Breakout, inilah jawapannya. Youth Skincare.


Perkara yang Perlu anda tahu tentang Youth Skincare. klik di Capaian Pantas berikut:

Apa itu Youth Skincare?

5 Bahan Semulajadi Di Dalam Youth Skincare

4 Perkara Menarik tentang Youth Skincare

Senarai Rangkaian Youth Skincare

6 Testimoni Youth Skincare Before and After



Pengedar Sah Youth Skincare Seluruh Malaysia


Saya Siti Zubaidah, Pengedar Sah Youth Skincare. Saya sendiri menggunakan Youth dan telah pun merasai perubahan Kulit yang ketara. Daripada masalah Kulit kusam dan berminyak kepada kuKul yang leble sihat dan seimbang tidak Berminyak. 

Anda boleh lihat Testimoni Siti Sebelum dan Selepas mengamalkan Youth Klik Sini.

Dapatkan Youth dengan Siti untuk Siti berikan berikan Tunjuk ajar supaya anda juga dapat melakukan transformasi kulit yang lebih Sihat dan Cantik.

Hubungi Siti, Klik Sini

No comments:

Post a Comment