Pencuci Muka Youth Luminous Gel Oil Celanser lebih dari sekadar Membersih


YOUTH Luminous Gel Oil Cleanser

Sesuai namanya Luminous bermaksud "bercahaya". Gel pembersih ini sangat membantu dalam membersih kan kotoran di wajah akibat kesan debu, makeup dan sel mati yang merupakan punca kulit tidak bermaya, kusam dan tidak berseri.

Semua pun dah sedia maklum kan di muka kita ni ada pelbagai kotoran yang singgah. Sebab nya muka kita berada paling atas dan semasa  berjalan muka kita pandang ke depan. Jadi semua kotoran lebih mudah melekat di muka dulu. Tambah pula jika jenis yang pori terbuka besar lagi la seronok kotoran tu berkampung di situ.

Sebab ini lah, pencuci iniini reka dengan Gel Oil Cleanser untuk menanggal kan kotoran jenis makeup, debu dan sel mati yang melekat di wajah dan yang tersumbat di dalam liang pori
supaya dapat di bersihkan tanpa menghilangkan lembapan semulajadi kulit.

Ramuan nya yang Ekslusif, menjadikan nya mampu bertindak jauh kedalam liang pori untuk membersih. Tiada lagi pori tersumbat punca kulit rosak dan jerawat.

Luminous Gel Oil Cleanser bukan takat membersih malah ia juga membekalkan Nutrisi penting kepada kulit agar lebih sihat, berseri dan kuat.

Seriously lepas mencuci dengan luminous Gel Oil Cleanser ni kulit terasa bersih, nyaman dan tidak membuat kan kulit terasa tegang.

Berbeza dengan pencuci muka yang lain, ia juga membersih tetapi dalam masa sama ia juga menyebabkan kulit kehilangan lembapan semulajadi. 

Kulit kita ini sangat Unik. Ia memang di cipta kan khas untuk memelihara kita dari pencemaran dan kerosakan. 

Oleh itu, apabila lembapan semulajadi telah hilang selepas mencuci muka, kulit akan menghasilkan minyak lagi untuk "melindungi kulit dari kekeringan". 


Sebab tu la, biasa selepas kita cuci muka, kulit ok je, tapi tak lama lepas tu, jadi berminyak semula. Haa ini lah punca nya...

Tetapi, semua ini dapat di elakkan dengan penggunaan Luminous Gel Oil Cleanser. Ia mencuci tanpa menghilangkan lembapan semulajadi kulit dan membekalkan Nutrisi terus kepada kulit.

Kulit ternyata lebih bersih, seimbang, sihat dan cantik selepas menggunakannya.

Fungsi Utama Luminous Gel Oil Cleanser

Gabungan Vitamin dan Polifenol yang di patenkan dengan Alga supaya berfungsi untuk:
  • Menggelupas
  • Membersih
  • Menyediakan kulit untuk langkah seterusnya

4 Fakta mengenai Luminous Gel Oil Cleanser

YOUTH Luminous Gel Oil Cleanser adalah:

  • 100% berasaskan tumbuhan
  • Bebas daripada 2500 bahan kimia yang Kebiasaaan nya terdapat pada produk kosmetik yang menyebabkan kanser & merosakkan buah pinggang.
  • Di uji ke atas manusia dan tiada kekejaman terhadap haiwan.
  • Bebas gluten.

Kelebihan Youth Luminous Gel Oil Cleanser:

Vital Repair+® Complex Ekstrak anggur muscadine seperti yang terdapat di dalam vivix. Teknologi kompleks algae hijau untuk pengelupasan Komplex Youth. Namun tahap pengelupasan nya berlaku secara lembut dan anda memang tidak akan perasan pun ada berlaku nya pengelupasan.


3 Bahan Semulajadi Utama di dalam Pembersih muka Luminous Gel Oil Cleanser.


1. Lotus japonicus
Kompleks Youth yang sedang menunggu paten, yang sebati dengan Lotus japonicus akan:

Mengaktifkan protein untuk awet muda utama bagi menjana semula sel-sel untuk menghasilkan lebih banyak kolagen, elastin, dan fibrillin. Ramuan Komplex Youth mengandungi Lotus japonicus dengan ekstrak buah Schisandra chinensis yang secara struktural membantu memberikan lebih banyak nutrien dan tenaga kepada kulit setiap masa walaupun semasa hamil.

2. Anggur Muscadine
Kajian tentang anggur muscadine ini telah menemui polifenol anggur yang sedang dipatenkan. 

Polifenol ini akan melindungi dan membaiki DNA selular sambil menghalang kerosakan kolagen dan elastin. Ini akan membuatkan kulit muka kelihatan muda lebih lama. Ia sememangnya merupakan bahan terpenting untuk kecantikan wanita.

3. Vital Repair® + Complex
Bahan yang dikenali sebagai "Advanced Vital Repair+ Complex" yang berfungsi untuk Menyediakan nutrien antioksidan Vitamin penting untuk menghalang radikal bebas yang merosakkan kulit dan menggalakkan pertumbuhan sel yang sihat.



Berapakah Harga Luminous Gel Oil Cleanser Youth skincare dan Tahan berapa lama?

Harga bagi satu tiub adalah rm193.75 dan ia boleh di gunakan selama 60hari.

Night Youth Skincare Routine



Untuk Lihat keseluruhan tentang Youth Skincare, klik Youth Skincare Shaklee Detail

Untuk Lihat Youth Skincare Testimoni, klik Youth Skincare Shaklee Testimoni

Pengedar Sah Youth Skincare Seluruh Malaysia


Saya Siti Zubaidah, Pengedar Sah Youth Skincare. Saya sendiri menggunakan Youth dan telah pun merasai perubahan Kulit yang ketara. Daripada masalah Kulit kusam dan berminyak kepada kulit yang lebih sihat dan seimbang tidak Berminyak. 

Anda boleh lihat Testimoni Siti Sebelum dan Selepas mengamalkan Youth Klik Sini.

Dapatkan Youth dengan Siti untuk Siti berikan berikan Tunjuk ajar supaya anda juga dapat melakukan transformasi kulit yang lebih Sihat dan Cantik.

Hubungi Siti, Klik Sini

No comments:

Post a Comment