ResV Produk Baharu Eksklusif di Shaklee


ResV merupakan produk Terbaharu Eksklusif dari Shaklee. Mula di pasarkan pada March 2020. Jika sebelum ni ada Vivix Liquid kini ada Vivix Capsule. kalau dah nama pun Baharu maknanya pasti ada lebih kebaikan dan manfaat nya. 

Perbezaan resV dan Vivix ialah ResV mempunyai 30 kali ganda lebih hebat daripada Vivix. Ini kerana ramuan ResV mengandungi lima tambahan polifenol dari buah delima, ekstrak hampas dan anggur merah, cherobic myrobalan.

klik sini untuk Bahan Utama ResV

Ingin Rasa lebih muda, Lebih Sihat dan Menikmati kehidupan penuh semangat, bertenaga dan bermakna?

Jom lihat kebaikan dan kelebihan ResV.

KEMAJUAN SAINTIFIK

Pembangunan bertahun-tahun bersama saintis dan penyelidikan canggih secara global berjaya menghasilkan ResV-Formula penemuan saintifik yang di reka untuk mengekalkan keremajaan dan hidup yang lebih bersemangat.

KEBAIKAN POLIFENOL DALAM SEBIJI KAPSUL LEMBUT

ResV mengandungi campuran proprietari, bahan ramuan semula jadi yang di pilih dengan teliti dan menawarkan spektrum polifenol yang luas untuk mengekalkan kesihatan yang baik dari alam semulajadi.

ResV:

  • Semulajadi
  • Tanpa Warna Tiruan
  • Tanpa Pemanis Tiruan
  • Tanpa Pewarna Tiruan
  • Tanpa Pengawet
  • Tanpa Gluten Tambahan


APA ITU POLIFENOL?

Polifenol adalah bahan semulajadi yang didapati dalam buah-buahan, buah beri dan sayur-sayuran. Ia memberikan buah-buahan, buah beri dan sayur-sayuran warna yang terang dengan kepelbagaian warna. Polifenol telah di kaji secara meluas dan mendapat repitasi yang baik dalam industri kesihatan.

DISOKONG OLEH 6 PATEN

Shaklee menggunakan proses pengekstrakan berpaten untuk mendapatkan polofenol dalam ResV supaya anda boleh menikmati kandungan nutrisi dan manfaatnya secara sepenuhnya. 

Paten, bermaksud sesuatu bahan atau proses yang hanya boleh di gunakan oleh pihak yang mematenkan nya sahaja. Pihak lain tidak boleh menggunakannya. ianya merupakan kesalahan jika ada pihak lain yang menggunakan sesuatu yang telah di patenkan. Sebab tu ResV hanya Eksklusif di Shaklee.


PERTANIAN SECARA BERTERUSAN 

Shaklee komited kepada piawaian yang tinggi dalam pertanian mesra alam dan berterusan menikmati nutrien yang bermanfaat dengan kepekatan tinggi sepanjang tahun.

TIDAK PERLU DISIMPAN DALAM PETI SEJUK

Kapsul lembut resV tidak perlu di simpan dalam peti sejuk dan mempunyai jangka hayat selama 24bulan. Ia sangat mudah di bawa kemana sahaja dan di amalkan pada bila-bila masa.

KEBAIKAN BOTANI

kedua-dua Vivix dan ResV menawarkan pelbagai manfaat. Dari siang hingga ke malam, nikmati hidup sepenuhnya dengan tenaga dan kecergasan. Jalani kehidupan yang lebih sihat dan bersemangat.

kehidupan yang Bertenaga dan Cergas bermula Di Sini, ResV.

                        

Ingin Mencuba Produk Terbaik Shaklee?



Semoga perkongsian ini bermanfaat untuk anda yang inginkan kehidupan yang sihat dan berpanjangan.

Shaklee telah membuktikan produk yang dikeluarkan memberikan hidup yang lebih sihat, bertenaga dan muda pada tahap selular.

Hubungi saya untuk mendapatkannya secara Ekslusif berserta Konsultasi terbaik. Juga boleh menikmati harga lebih jimat sehingga 20% dengan menjadi ahli Shaklee.

Hubungi saya untuk keterangan lanjut. Siti 019-552.2329.

Lihat apa kata mereka yang telah berurusan dengan Siti. Klik sini



No comments:

Post a Comment