Set kecantikan shaklee

Semua wanita tentunya mahu kelihatan cantik kan? Sudah menjadi lumrah wanita dan kecantikan memang tak dapat dipisahkan. Tapi agaknya berapa ramai wanita yang cantik tanpa menggunakan make-up ye? Alangkah indahnya kalau cantik tu sememangnya cantik semulajadi kan? Boleh ke? Boleh…siapa kata tak boleh???

image

Mari saya perkenalkan Set kecantikan SHAKLEE, dalam masa 2 minggu boleh rasa perubahan struktur kulit. lagi-lagi yang jerawat bernanah, kulit kusam, black head, whitehead, parut jerawat  sembab bawah mata, kulit yang senang dapat sunburn pastu nak baik semula makan masa lama, bibir merekah dan pecah-pecah, kulit kering, kulit berminyak..


waduh banyak kan masalah kulit...tapi PENYELESAIAN nya hanya Satu!
Untuk menentukan kulit cantik atau bermasalah segalanya bergantung pada kesihatan sel kulit. Ya! Kesihatan sel kulit yang menjadikan kulit seseorang itu cantik atau bermasalah. Kerana kulit kita terdiri daripada jutaan sel sel hidup.


Apa yang terkandung dalam Set Kecantikan Shaklee lakukan?

Bagaimana kulit kelihatan berseri-seri setelah mengamalkan set kecantikan ini?


image

Boleh! Tentu boleh saja. Ini kerana sel-sel kulit dirawat daripada dalam. Bila sel-sel kulit sihat, kulit baru akan lebih cepat terhasilkan bagi menggantikan sel kulit lama yang rosak. Bila sel kulit sihat, maka tak mustahillah kulit kelihatan cantik dan berseri-seri umpama bidadari gitu..hehee


Fungsi Vitamin untuk kecantikan kulit:


B-complex:
image

Mengandungi 8 kumpulan vitamin B yang melengkapi antara satu sama lain. Ianya membantu untuk mengekalkan tona kulit yang sihat. Umum mengetahui yang B-complex sangat berguna untuk mengawal stress dan membuatkan kita jadi gembira serta tenang. Jangan lupa yang stress adalah punca kepada masalah serius kulit berjerawat.


Vitamin C
image

Mengandungi antikoksidan tinggi yang berfungsi untuk melindungi antioksidan lain. Ianya juga bertindak melambatkan proses kerosakan oleh radikal bebas yang menjadi punca kemusnahan kolagen serta masalah kulit kering, kedut serta garis penuaan.Vitamin C juga bertindak melindung dan membaiki kulit. Selain itu, Vitamin C adalah bahan utama dalam sintesis kolagen.


Vitamin E
image

Merupakan antioksidan yang sangat powerful dan tidak dapat dihasilkan oleh badan. Bertindak meneutralkan radikal bebas serta mencegah proses penuaan daripada berlaku. Kajian menunjukkan pengambilan vitamin E untuk jangka panjang akan dapat mengurangkan sunburn akibat dedahan kepada sinaran UVB. Oppss, jangan salah sangka yang anda akan selamat daripada dibakar matahari dengan mengambil vitamin E atau lotion mengandungi Vitamin E. Cuma ianya akan membantu untuk mendapatkan kulit yang sihat jika mengambil vitamin antioksidan secukupnya.[Sumber: webmd]
Selain 3 vitamin di atas, pengambilan set ini bersama-sama dengan GLA complex dan Energizing Soy Protein (ESP) sangat disarankan.


ESP
image

Ianya diperbuat daripada non-GMO (genetically modified organism) soya yang lengkap dengan 9 asid amino penting yang tidak boleh dihasilkan oleh badan. Sel kita diperbuat daripada protein dan ESP membantu untuk menghasilkan sel yang sihat, menggantikan sel kulit yang sudah mati serta membaiki struktur kulit semula. ESP juga membantu penyerapan vitamin lain dengan LEBIH CEPAT berbanding tanpa pengambilannya


Harga Retail FULL Set Kecantikan Kulit Shaklee RM445.25

Vitamin C RM92.50, saiz 180biji
Vitamin E RM149, saiz 120biji
B Complex RM53.75, saiz 120biji
ESP RM150, saiz 850g


Harga Retail Set Kecantikan Shaklee Jimat RM299

Vitamin E RM149, saiz 120biji
ESP RM150, saiz 850g

Mahalnye....bpe lama noleh makan set ni??
Xkn tiap2 bulan nk belanja macam ni??
Tunggu dulu. Jika dilihat begitu memang mahal dan ada ke orang nak beli?? Ye ada memang ada dan Set ini antara yang terhangat kerana vitamin nya boleh dimakan berbulan dan berbaloi khasiat dan kesannya. Ianya tanpa kesan sampingan kerana ia diperbuat datipada bahan semulajadi.


Berikut berapa lama vitamin boleh dimakan.

VITA C tahan 3-4 bulan
VITA E tahan 2-3 bulan
B COMP tahan 2-3 bulan
ESP tahan 1-2 bulan

Nah..berbaloikan? Jika beli difarmasi contoh harga RM30 sebotol atau sekotak
Tapi penggunaannya dalam masa sebulan atau 2minggu saja. Untuk amalkan sebulan kena beli 2kotak dah jadi RM60 sebulan...ohoo..kita kalau boleh memang mahu amalkan vitamin untuk kulit dan tubuh yang sihat.

 Jadi Shaklee adalah pilihan terbaik kerana harganya mampu milik dan berbaloi dengan kesan dan penggunaannya.

Untuk mendapatkan khidmat nasihat dan jadual makan vitamin Shaklee terus hubungi saya call/ wassap/ sms puan Siti 019-5522329

No comments:

Post a Comment