Aku 5 Tahun akan datang

image
Perancangan pendek dan perancangan jangka masa panjang itu perlu. Pernah dengar tak, jika kita gagal merancang kita sebenarnya merancang kegagalan.
Untuk jangka masa terdekat ni saya sedang berusaha untuk menjadi pekerja yang serba boleh. Hihiii sebabnya baru start kerja di tempat baru kan...kenala explore dulu pastu....baru la boleh belagak sikit. Hahaaa no no no...memain jew.
Sekarang saya mempunyai seorang anak dan mempunyai bisness kecik Shaklee. Dalam jangka masa 5 Tahun akan datang saya mahu tambahkan lagi jumlah anak (senyum sorang2) dan besarkan lagi jaringan Shaklee yang saya ada sekarang.
Besarkan jaringan Shaklee dan mahu naik pangkat jugak!. Ya! Saya memang serius dan sedang berusaha ke arah ini dan saya juga perlu tingkatkan lagi usaha.
Jadi mari berdoa dan berusaha bersama! Menuju puncak! Gemilang cahaya..yuhuu lagi 5 Tahun bertambah lah cahaya mata dan besarlah jaringan Bisness. Amin
Ayuhh! kita kerjakan bersama!

No comments:

Post a Comment