Vitamin Shaklee Kegemaranku

Shaklee!! First time berkenalan dengan Shaklee masa anak saya Zuyyin berusia 6bulan. Sebelum ni, masa time mengandung ada jugak baca, tapi tak de la nak serius sangat sebab fikir "oloo vitamin jew kot'.
Lepas bersalin Alhamdullilah boleh bagi susu badan pada Zuyyin tapi sampai 6bulan rasa susu macam dah nak kurang...oloooo baru la cari balik iklan Shaklee. Barulah berkenalan dengan Alfalfa!
image
Tapi, mayb sudah terlambat kot...rezeki Zuyyin menyusu badan sampai 6bulan je. Uhuuu
Walaubagaimanapun (ewah!) Ku teruskan jugak pengambilan Alfalfa secara konsisten bersama amalan minum air 2l setiap hari.
Hasilnya lain pulak yang jadik...hihiii pastu barulah tahu yang rupanya Alfalfa bukan sahaja bertindak sebagai milk booster tetapi juga sebagai kacip fatimah heheee
Selain tu Alfalfa memang meneutralkan asid dalam badan. Saya memang mempunyai masalah bibir yang tersangat kering dan berkuping kuping. Saya suka sangat tarik sampai berdarah....ini menambahkan lagi masalah bibir kering. Ada juga saya baca tanda perut berasid adalah bibir kering.
Saya teruskan makan Alfalfa sampai satu tahap saya rasa...eh! Dah lama tak buat tabiat buruk saya yang suka tarik kuping kering sampai berdarah! Pastu baru perasan yang bibir dah tidak kering dan paling bagus saya boleh minum kopi dan nescafe sesuja hatu tanpa risau bibir bertambah kering! Yuhuu
Jadi sejak itu Alfalfa memang menjadi Vitamin Shaklee Favourite!!
Hehee kalau itu yang cinta pertama...kalau cerita cinta kedua ketiga ada banyak lagi..hihii tapi Alfalfa memang terbaik. Lagi harga yang memang mampu dimiliki dan di amalkan sepanjang masa tsnpa kesan sampingan negatif melainkan kesan yang terbaik saja!!

No comments:

Post a Comment