Colagen powder Shaklee power

image
Apa itu kolagen??
Kolagen adalah sejenis protein yang menyumbang kepada kulit yang sihat dan cantik. Tetapi semakin meningkat usia, kolagen dalam badan akan semakin berkurangan.
Makin kurang kolagen maka makin tak sihat dan tak cantiklah kulit kita. Kurangnya kolagen menyebabkan tanda2 penuaan seperti:
- Kulit dah mula kendur sana sini
- Kulit kering dan berkedut
- Kulit kurang keanjalan
- Payudara melayut
- Kulit kusam
- Rambut halus dan gugur
- Kuku rapuh dan mudah patah
- Pigmentasi
Tidak kira lelaki atau wanita, semua orang akan mengalami kemerosotan kolagen dan munculnya tanda-tanda penuaan ini.
Tetapi bagi wanita ini semestinya mimpi ngeri kan. Cara untuk mengatasinya mudah sahaja iaitu dengan mengambil kolagen tambahan kerana tahap kolagen yang sihat menyerlahkan rupa dan susuk tubuh yang awet muda.
Sejak kebelakangan ini, memang banyak produk kolagen di pasaran tidak kira untuk minum mahupun untuk pakai luaran. Tetapi apa yang anda perlu tahu ialah size molekul kolagen besar dan sukar meresap melalui kulit . Sebab itulah kolagen yang dipakai luaran kurang berkesan. Yang terbaik adalah kolagen yang diminum.
Kenapa mesti Collagen Powder Shaklee?
- Collagen Powder Shaklee mengandungi 400mg proprietari RSS collagen
- Mengandungi kolagen yang tulen, berkualiti tinggi dan diektrak dari sisik ikan merah (ikan merah adalah sumber collagen terbaik kerana daya ketahanannya)
- Molekulnya ringan dan kecil untuk memudahkan diserap oleh badan bagi kesan yang cepat dan hebat
- Mengandungi 7 bahan tambahan termasuk Vit B dan C yang menyokong kecantikan dalaman dan luaran yang hebat.
Untuk mendapatkan khidmat nasihat dan jadual makan vitamin Shaklee terus hubungi saya call/ wassap/ sms puan Siti 019-5522329

No comments:

Post a Comment