4 Bahan Penting dalam Krim Herbal Blend yang menjadikan nya Sangat Berkesan


Jika anda tercari-cari krim yang semulajadi dan bebas bahan kimia termasuk steroid dan paraben, anda sememangnya telah berada di tempat yang betul. 

Herbal Blend Krim, merupakan krim yang bukan sahaja selamat dan semulajadi malah ia terbukti berkesan untuk masalah kulit seperti kegatalan, ruam, eczema, kulit kering malah juga bagus untuk tumit kaki yang pecah. Dan jangan terkejut jika saya beritahu yang krim ini juga boleh di jadikan sebagai pelembab bibir.

Ia mudah meresap dan tidak meninggalkan kesan berminyak di atas kulit. Ia sangat selesa dan rasa nyaman kerana ia ada kesan sejuk yang menyegarkan. Ia tidak panas dan sebab itu ia sesuai di gunakan pada bayi.

Jadi apakah bahan yang terkandung di dalam krim ini hingga ia begitu berkesan dan selamat.

4 Bahan Penting dalam Herbal Blend Krim




 1. Horse Chestnut atau Buah berangan 

Buah ni kita selalu jumpa di Utara Malaysia, biasanya mereka suka disalai dengan biji kopi dan makan . Membantu melawan tanda-tanda penuaan  pada kulit, ciri-cirinya yang anti radang seperti mengurangkan bengkak, lebam di kulit, dan memperbaiki lebam dan kebiruan pada kulit akibat kapilari darah pecah di bawah kulit. 


2. Sage

Herba ini dapat membantu meningkatkan peredaran darah dan merangsang pembaharuan sel-sel. Ianya juga kaya dengan vitamin A dan kalsium serta antioksidannya membantu memerangi radikal bebas pada kulit.


3. Rosemary

Rosemary merupakan sumber zat besi , kalsium, dan vitamin B6 yang menyokong tahap kolagen yang sihat . Kaya dengan mangan dan mineral yang membantu mengurangkan kedutan dan mengelakkan kulit menjadi rosak. Apabila adanya radikal bebas pada kulit kita ia bukan sahaja merosakkan kulit malah membawa kedutan, tona tidak sekata serta kendur.


4. Yarrow 

Yarrow ini pula mengandungi bahan anti radang dan anti septik. Di mana, ia dapat memperbaiki tisu yang rosak di dalam badan . Ia boleh dipraktikkan bagi kegunaan luar , menyembuhkan luka , luka terbakar , ulser , alahan kulit  dan juga bengkak .


Berapakah Harga Krim herbal blend?




Harga runcit untuk 1 tiub herbal blend adalah RM37.50. 
Berat Bersih, 4oz
Tempoh Penggunaan, 3-4 bulan (bergantung juga pada cara penggunaan)

Bagaimana cara mendapatkan Krim Herbal blend?

Anda boleh terus klik di Sini untuk direct wassap Siti atau Hubungi Siti di talian 019-552 2329

Atau

Anda juga boleh beli secara Online di laman web Shaklee2u. Produk di hantar terus dari HQ Kuala Lumpur jika anda beralamat di semenanjung dan dari HQ sarawak jika anda ber alamat di sabah/sarawak. 

Cas pengeposan cuma rm10 ke seluruh Malaysia termasuk Sabah Sarawak.

Untuk pembelian secarra Online dengan menggunakan Lad Kredit atau Debit, terus klik di butang Order Now



No comments:

Post a Comment