7 Sebab ESP (Energizing Soy Protien) Shaklee Merbahaya

Siapa pernah ambil Minuman Lazat lagi Berkhasiat ESP ( Energizing Soy Protein) Shaklee?


Saya adalah antara peminat ESP. Tapi hairan juga kerana ada antara mereka yang tidak faham malah tidak tahu pun dengan jelas asal usul ESP, terus saja melebel kan dan mengaitkan nya dengan pelbagai fakta yang "Eh, sebenarnya Fakta ke auta', saya pun tak pasti dari mana sumber yang mereka perolehi.

Jadi, saya ingin memberi sedikit penjelasan mengenai "7 Sebab kenapa ESP Merbahaya". Jom tengok.

7 Sebab Minuman Protein Shake ESP Shaklee Merbahaya


1.AWET MUDA

Asid amino penting untuk membina otot, kuku, rambut, darah, organ, kulit dan lain-lain. Pengambilan yang kerap adalah kunci kepada awet muda anda! Bukankanh sel kita terhasil dari protein?



2. BAIK UNTUK HORMON

Kacang soya adalah satu-satunya tumbuhan yang kaya dengan isoflavones, fungsinya bersamaan dengan hormon wanita. Ia membantu merendahkan paras kolesterol, mencegah risiko osteoporosis dan sakit jantung.



3. BAIK UNTUK PROSTATE

Genistein yang terkandung dalam kacang soya terbukti keupayaannya mencegah pertumbuhan dan perebakan sel kanser. Ia memusnahkan radikal bebas di dalam sel badan sebelum ia menukarkan sel DNA kepada sel kanser. Ianya juga sangat baik dalam pemulihan uterus, ovari, menopaus dan pembesaran prostate.



4. KULIT REMAJA

Merangsang pembentukan semula kulit dan otot, mengurangkan kedutan, agen anti-penuaan, mengembalikan radian kulit dan kepejalan otot, percepat sembuhan luka dan mengurangkan kesan parut.



5. PEMBEKAL TENAGA

Membekalkan tenaga dengan segera dan tingkatkan sistem imun, maka ia baik untuk mencegah migrain, imsomnia dan tekanan.



6. MEMBAIKI PIGMENTASI

Ianya juga mampu memperbaiki masalah rambut gugur, masalah pigmentasi, kedutan dan kesan tua.



7. MEMPERBAIKI MEMORI

Ianya juga mampu meningkatkan kualiti memori, vitaliti, merangsang syahwat dan sebagainya.

Jadi, bahaya ke tak jika anda mengambil ESP ni? Hehe



Ingin Mencuba Produk Terbaik Shaklee?

Semoga perkongsian ini bermanfaat untuk anda yang inginkan kehidupan yang sihat dan berpanjangan. Shaklee telah membuktikan produk yang dikeluarkan memberikan hidup yang lebih sihat, bertenaga dan muda pada tahap selular.

Hubungi saya untuk mendapatkannya secara eksklusif berserta konsultasi yang terbaik. Juga boleh menikmati harga lebih jimat sehingga 20% dengan menjadi ahli Shaklee.

Hubungi saya untuk keterangan lanjut. Siti 019-552.2329.

Lihat apa kata mereka yang telah berurusan dengan Siti. Klik sini



No comments:

Post a Comment