5 Perbezaan Youth Skincare yang Tiada pada Skincare biasa

Di Pasaran ada banyak jenis Produk Skincare yang menjanjikan anda untuk memperolehi Kulit yang Cantik dan bebas Cela dan Masalah terutamanya Jeragat, Jerawat, Tona tak sekata dan  Kulit Sensitif.

Namun, telah banyak yang anda cari, akhirnya anda menemui Produk Kecantikan Youth yang lebih Ekslusif menjanjikan 100% berkesan dan 100% Selamat!

So, apakah perbezaan nya dengan Skincare yang lain?





Apa Beza nya Youth Skincare dengan Skincare yang ada di Pasaran?

YOUTH Dibangunkan Secara Klinikal oleh Pakar Kulit Bertaraf Antarabangsa. Denganmelalui ujian klinikal dan kajian melalui Indeks Usia Kulit ( Skin Age Index ) dengan mengukur penampilan tanda-tanda penuaan kulit dengan data klinikal yang berasaskan fakta.

Iaitu dari segi :
  • Kedutan kulit
  • Tekstur kulit
  • Saiz pori
  • Hiperpigmentasi
  • Tona kulit
  • Seri kulit
  • Keanjalan
  • Kekenduran

“Keputusan terbukti secara klinikal tanpa kompromi.”

5 Perbezaan Youth Skincare yang tiada pada Produk Skincare biasa


1. 100% wanita yang menggunakan YOUTH Skincare dibuktikan secara klinikal telah memiliki kulit yang kelihatan lebih muda.

2. 2/3 daripada wanita yang menggunakan YOUTH Skincare ini telah mengubah usia kulit mereka kepada sedekad (10 tahun) lebih muda dari usia sebenar mereka.


3. Kuasa Botanikal Menjana Sel Untuk Menghasilkan Kolagen dan Elastin. Ini berikutan Asas kepada kulit cantik dan lebih muda adalah pembaharuan sel. Apabila umur meningkat, pembaharuan sel menjadi perlahan dan kurang menghasilkan kolagen serta elastin.

4. Tidak sama seperti Produk Skincare biasa, setiap produk YOUTH Skincare diformulasi secara spesifik dan menggunakan teknologi canggih bagi menangani pelbagai faktor penuaan – bukan sahaja pada permukaan kulit malah menyasarkan sehingga ke peringkat sel kulit anda.

5. Ini dapat dilakukan dengan menggunakan YOUTH Complex yang ada terdapat di dalam YOUTH Skincare Shaklee yang juga memiliki 8 patents dan patents-pending formula dengan menghasilkan protein YOUTH untuk menjana sel untuk menghasilkan lebih kolagen dan elastin sekaligus menjadikan kulit yang lebih muda.



Ingin Mencuba Produk Terbaik Shaklee?

Semoga perkongsian ini bermanfaat untuk anda yang inginkan kehidupan yang sihat dan berpanjangan. Shaklee telah membuktikan produk yang dikeluarkan memberikan hidup yang lebih sihat, bertenaga dan muda pada tahap selular.

Hubungi saya untuk mendapatkannya secara eksklusif berserta konsultasi yang terbaik. Juga boleh menikmati harga lebih jimat sehingga 20% dengan menjadi ahli Shaklee.

Hubungi saya untuk keterangan lanjut. Siti 019-552.2329.

Lihat apa kata mereka yang telah berurusan dengan Siti. Klik Sini.

No comments:

Post a Comment