5 Bahan Utama Youth Skincare yang menjadikan nya sangat berkuasa

Kalau anda mencari Produk Penjagaan Kulit yang Semulajadi, Selamat dan Cepat memberikan kesan terhadap kulit. Maka Sukacita Di maklumkan bahawa anda telah pun menjumpai nya.

Betul. 

Youth Skincare mampu merialisasikan impian anda untuk memiliki Kulit wajah yang Cantik, Licin tanpa cela dan Cerah sekata namun pada yang sama ia memelihara kesihatan Kulit.

Produk Penjagaan Kulit wajah yang bukan sahaja Semulajadi dan Selamat malah ia juga menjanjikan 100% berkesan dengan kesan yang boleh di lihat seawal 7 Hari!

Ada banyak produk Penjagaan kulit di pasaran yang mengatakan ia Semulajadi. Tetapi, kesan nya bertindak lambat dan adakala langsung tidak berkesan. 

Ada pula yang "berkesan" untuk mencerah dan mecantikkan kulit wajah, tetapi penuh pula dengan bahan kimia berbahaya.

Kini, anda tidak perlu risau lagi. Mari saya singkapkan Rahsia Youth Skincare yang menjadikan nya Sangat Berkesan dalam meremajakan Kulit dan terpenting sekali ianya Selamat dan Semulajadi.

5 Bahan Utama YOUTH Skincare



1. Muscadine Grape

Polifenol Muscadine Grape yang dalam proses patent melindungi dan memperbaiki DNA sel dalam masa yang sama menghalang kerosakan kolagen dan elastin.

2. Lotus Japonicus

Youth Complex yang dalam proses paten digabungkan dengan Lotus Japonicus, mengaktifkan protein youth yang penting untuk menjanaan semula sel bagi menghasilkan lebih kolagen, elastin dan fibrilin. YOUTH Complex dihasilkan bersama dengan Lotus Japonicus dan Shisandra Chinesis Fruit Extract, yang membekalkan lebih banyak nutrient dan tenaga kepada kulit anda secara berstruktur.

3. Apple Stem Cell Extract

Kajian menunjukkan bahawa Apple Stem Cell Extract mengaktifkan dan mempercepatkan pembaharuan sel kulit untuk kulit kelihatan lebih muda. Ia juga mengekalkan serta memperbaiki tisu kulit supaya kulit anda kelihatan lebih berseri dan lembut, lebih lama.

4. Shisandra Chinesis Fruit Extract

Secara tradisionalnya, herba ini digunakan di Chin, Jepun dan Korea untuk melegakan dan menenangkan keradangan dan kegatalan kulit. Sesuai untuk semua jenis kulit, Shisandra Chinesis Fruit Extract menyokong struktur kulit muda dengan menyuburkan kulit dengan vitamin semulajadi dan antioksidan


5. Vital Repair+® Complex

Vital Repair+®Complex yang mempunyai pelbagai paten memberikan nutrient antioksida dan vitamin-vitamin penting untuk menghalang radikal bebas yang merosakkan kulit dan menggalakkan tumbesaran sel sihat.





Ingin Mencuba Produk Terbaik Shaklee?


Semoga perkongsian ini bermanfaat untuk anda yang inginkan kehidupan yang sihat dan berpanjangan. Shaklee telah membuktikan produk yang dikeluarkan memberikan hidup yang lebih sihat, bertenaga dan muda pada tahap selular.

Hubungi saya untuk mendapatkannya secara eksklusif berserta konsultasi yang terbaik. Juga boleh menikmati harga lebih jimat sehingga 20% dengan menjadi ahli Shaklee.

Hubungi saya untuk keterangan lanjut, Siti 019-552 2329.

klik Sini, untuk Lihat apa kata mereka yang telah berurusan dengan Siti.

No comments:

Post a Comment