Ganjaran Hebat untuk Ahli Baru Shaklee pada Bulan Julai


Berita baik buat anda yang memang sudah biasa amalkan Shaklee mahupun anda Baru anda yang baru pertama kali mahu mencuba Shaklee, Saya sarankan anda untuk bersama sertai kami dan dapatkan Tawaran hebat untuk New Member pada bulan Julai 2018.

Tawaran Hebat untuk Ahli Shaklee Baru


Apa tawaran hebat tu? Dan bagaimana saya boleh dapat kan nya?


Mudah saja, jadi ahli baru Shaklee pada bulan Julai dengan pembelian sebanyak rm400 dalam satu resit anda telah pun layak untuk mendapat, e-vaucher rm30 yang boleh di gunakan semula untuk membeli mana-mana produk Shaklee.

Bagaimana Jadi Ahli Shaklee?

Untuk jadi Ahli Shaklee, anda cuma perlu bayar yuran Shaklee rm65 ringgit sahaja. Selepas pembayaran saya akan terus daftar kan anda melalui laman web Shaklee2u.com.
Anda akan dapat Shaklee ID dan Password untuk laman web Shaklee2u atas nama anda melalui sms atau email dari Shaklee.

Sejurus selepas pendaftaran selesai anda terus boleh buat pembelian dengan harga ahli yang jauh lebih murah iaitu 25% less dari harga retail.

Jika anda tidak mahir dengan pembelian atas talian atau secara online, tidak menjadi masalah kerana saya sedia membantu anda untuk buat pembelian dengan menggunakan Shaklee ID baru anda.

Jadi Ahli Shaklee ada Renew keahlian tak?

Ada. Renew ahli setahun sekali sahaja. Setahun dari tarikh pendaftaran anda. Renew Ahli cuma perlu bayar rm30 sahaja. Kemudian anda akan dapat e-vaucher rm30 selepas renew. Juga boleh di gunakan untuk beli mana-mana produk Shaklee.


Lepas jadi Ahli kena jual Produk ke?

Tidak perlu menjual jika anda hanya mahu jadi ahli untuk makan sendiri sahaja.


Kena maintain point setiap bulan tak? Dan kena beli setiap bulan ke?

Tiada point yang perlu di maintain kan untuk ahli yang nak makan sendiri dan juga tidak perlu membeli jika tidak perlu atau simpan stok. Anda hanya beli bila anda perlu sahaja.
Ianya berbeza untuk ahli yang nak buat Pendapatan sampingan. Jika berhasrat untuk buat Pendapatan sampingan dengan Shaklee, beritahu saya dan kita akan berikan penerangan lanjut.


Jika anda berminat, Jangan tunggu lagi, Terus klik link di bawah ini untuk Hubungi Siti dan jadi Ahli Baru pada bulan Julai sekarang. Saya tunggu anda.

No comments:

Post a Comment