Komplikasi Diabetes, isi kaki dibuang, SEMBUH Sepenuhnya lepas 2-3 bulan

Isi kaki terpaksa dibuang sebab komplikasi diabetes??
Diabetes ni memang senyap2 makan dalam. Nampak ok je tapi rupanya dalam dah buruk & terpaksa dibuang sebab jangkitan kuman :-(
Asbab amalkan vivix, isi kaki tumbuh sepenuhnya dalam masa 2-3 bulan.
Alhamdulillah.
Siapa yang sanggup tanggung sakitkan? Kalau dah jumpa penawarnya mesti gembira & nak share dengan orang lain.
Nak cuba ikhtiar vivix?
Boleh hubungi saya. Kita sembang lanjut kat tepi :D
Sms/ wassap Siti 019-552 2329
Lagi Testimoni Vivix:
Follow instagram @sitibasrah
Like Fb fan page cantik sini cantik sana
Harga? Sebotol ada 150ml, cuma rm475 dan cukup untuk kegunaan 1bulan.
Bulan ni Promosi Vivix. Beli 1 rm475, beli 2 rm7xx. Kalau nak buat stok atau nak hadiahkan pada yg tersayang, ini lah masanya :D
Pssstt... Itu harga pasaran, nak lagi jimat & berbaloi?? Meh Hububungi --> Siti 019-552 2329
Cepat grab tau ;)
Tak best la kalau tak de testimoni kan? Nah lihat testimoni kag bawah ni, mengenai pesakit Dibetes yang terpaksa di buang isi kaki yang buruk, sembuh sepenuhnya selepas amalkan vivix dalam masa 2-3 bulan.