, , ,

Basic H cecair 1001 kegunaan

2/14/2016

BASIC-H Cecair 1001 kegunaan.

Semua rumah ada Basic H kan? Kalau belum ada, cepat2 dapatkan satu. Wajib adakan Basic H di rumah. Tukar semua benda2 pencuci kepada Basic H.

Kenapa? Bukan sebab obses Shaklee, tapi obses dgn keselamatan bumi!

Pencuci biasa (sabun, pencuci pinggan, pencuci lantai) mengandungi fosfat. Fosfat ni bile terlepas ke alam persekitaran ni, apa lagi kalau terlepas ke dalam air (sungai, kolam, etc) ia boleh merosakkan ekologi dalam air tu. Ikan2 bole mati, hidupan air boleh mati, air bole jadi berbau dan kotor....

Takkan kita nak tinggalkan bumi yg macam ni kepada anak2 kita kan?

Apa yg kita boleh buat, sekecil2 usaha ialah bertukar kepada pencuci tanpa bahan kimia. Cuma perlu tukar brand aje, Yakini Shaklee.

Basic H diperbuat dari jagung, kelapa & sayur-sayuran. ia tidak meninggalkan kesan negatif kepada alam sekitar, siap ada orang titik basic H dalam spray bottle & buat jadi penghalang serangga mendekati pokok2 tanaman kita tau. bukan sebab basic H ada racun (ehh mmg takde!) tapi bau dia ni tak disukai serangga. & ada satu fungsi partikel Basic H yang menjauhkan serangga...

Harga?
Sebotol ada 16oz, tahan 1bulan ++ sebabnya guna beberapa titik je dah cukup. Harga pasaran, rm46

Psssttt....itu harga pasaran tau, anda pasti dapat harga lebih menjimatkan jika teeerus hubungi

Siti 019-552 2329

Bagi anda yang berada di sekitar Seri kembangan, Equine dan Ipoh kami ada menyediakan penghantaran percuma :D

Ingat Shaklee, ingat Siti, 019-552 2329

You Might Also Like

0 comments

SUBSCRIBE NEWSLETTER

Get an email of every new post! We'll never share your address.

About Me

My photo

Saya Siti Zubaidah bt Basrah merupakan seorang isteri kepada En.Suami yang bernama Nik Azizon b Abd Samad dan Mama kepada Si Comel Nik Azeeza Zuyyin juga pekerja untuk sebuah Syarikat. Saya ingin mengajak anda semua juga keluarga saya untuk bersama hidup sihat dan ceria serta Cantik sini Cantik sana dengan mengamalkan produk yang di jamin Halal dan berasaskan bahan semulajadi. Saya juga adalah indipendent Shaklee Distribuor dan COD anda di sekitar Puchong, Kinrara, Equine Park, Seri Kembangan, Bukit Jalil, Dengkil, Bangi, Putrajaya, Cyberjaya dan seluruh Malaysia

Blog Archive

Most Welcome