Cara bancuhan Vivix Shaklee

Asyik asyik Vivix je ye...hihiii sebabnya, January aritu kan promo Vivix, lepas dah ramai yang dah cuba keajaiban Vivix ni, ramai lah yang mahu kongsikan testimoni Vivix. Benda baik haruslah dikongsikan bersama. Menarik kan, baru guna sebulan terus dapat rasa keberkesanannya :D
Meh tengok cara bancuhannya. Samada nak campurkan sesudu Vivix dalam air atau terus je telan sesudu tu pn boleh.
Satu Suplement untuk kebaikan kesihatan dan kecantikan. Mudah ke mudah? :D
Jom minum sirap mahal dulu😘
Sirap bukan sebarang sirap ni. Sirap yang ni kaya dengan 1001 kebaikan tau.
Lagi Testimoni Vivix:
Follow instagram @sitibasrah
Like Fb fan page cantik sini cantik sana
Nak jugak?
Meh order : Siti 019-552 2329
Harga? Sebotol ada 150ml, cuma rm475 dan cukup untuk kegunaan 1bulan.
Bulan ni Promosi Vivix. Beli 1 rm475, beli 2 rm7xx. Kalau nak buat stok atau nak hadiahkan pada yg tersayang, ini lah masanya :D
Pssstt... Itu harga pasaran, nak lagi jimat & berbaloi?? Meh Hububungi --> Siti 019-552 2329
Cepat grab tau ;)