, , , , , , , , ,

Bagaimana cerahkan kulit dan awet muda tanpa risiko

9/06/2016

Siapa yang belum mencuba Sustained Release Vitamin C, angkat tangan๐Ÿ˜ƒ kalau belum cuba,  mari lihat kenapa VitaC Shaklee begitu disukai ramai ๐Ÿ˜ƒ

Tahukah anda, 1bji VitaC Shaklee ni ,bersamaan dengan 7.5 biji buah oren? Kalau kita buat jus oren dengan 7biji buah oren tu.... cuba la bayangkan pekat kaw kaw nye kan.... hihii maka bayangkan juga khasiat dan kuasa VitaC itu.

Pertama nya untuk kulit, memang ramai dah tau VitaC sangat bagus untuk kulit. Untuk mencerah, melembab, menge Tone kan warna kulit, mengaktifkan colagen dari dalam kulit, supaya sentiasa anjal dan awet muda, memudarkan parut dan jeragat.

Selain itu, VitaC sangat bagus untuk melawas kan penghadaman, ye la, dah tu makan 7.5biji buah oren, mana tak lawas nya kan... hehe tapi tidak lah sampai cirit birit, cuma ia bantu elak sembelit... bagi yg ada masalah gastrix usah risau, ianya selamat buat anda. ๐Ÿ˜‰

Ok, usah berceloteh lagi, mesti anda semua mahu lihat testimoni kan๐Ÿ˜‰ baru la aum!

Lihat Testimoni Sustained Realese Vitamin C Shaklee.





Amacam? Best kan? Ada yang memggunakan 1Suplement saja dan ada yang add on, walau bagaimana pun hasilinya memang menggagumkan. Dan tidak tidak mengecewakan. apa yang penting, VitaC Shaklee dan semua produk Shaklee dijamin halal oleh jakim dan badan antarabangsa. Ianya Sentiasa Selamat, Sentiasa Berkesan dan Sentiasa Semulajadi. Maka gunakan nya tanpa wasa-was. 

Lagi yang Menariknya, Sebotol VitaC memgandungi 180bji, sehari amalkan 2biji, cukup untuk penggunaan hingga 3bulan๐Ÿ˜ƒ lama tu.. mmg berbaloi tau. 

Sepanjang  bulan September ini, Shaklee Promo VitaC dan ESP. 
Sebotol VitaC berharga rm92.50, beli 2jimat lagi 5%. 
ESP, 
850g, tahan hingga sebulan ++, berharga rm150, beli dua jimat lagi 5%.

Untuk lebih penjimatan dan maklumat lanjut mengenai Shaklee, Terus hubungi Siti 019-552 2329. 
Atau jika anda berada disekitar Seri Kembangan dan Equine Park,  boleh juga Hubungi saya untuk Cod kan terus ke rumah anda ๐Ÿ˜ƒ

Cepat, jangan terlambat ๐Ÿ˜‰

You Might Also Like

0 comments

SUBSCRIBE NEWSLETTER

Get an email of every new post! We'll never share your address.

About Me

My photo

Saya Siti Zubaidah bt Basrah merupakan seorang isteri kepada En.Suami yang bernama Nik Azizon b Abd Samad dan Mama kepada Si Comel Nik Azeeza Zuyyin juga pekerja untuk sebuah Syarikat. Saya ingin mengajak anda semua juga keluarga saya untuk bersama hidup sihat dan ceria serta Cantik sini Cantik sana dengan mengamalkan produk yang di jamin Halal dan berasaskan bahan semulajadi. Saya juga adalah indipendent Shaklee Distribuor dan COD anda di sekitar Puchong, Kinrara, Equine Park, Seri Kembangan, Bukit Jalil, Dengkil, Bangi, Putrajaya, Cyberjaya dan seluruh Malaysia

Most Welcome