Shaklee Promosi September 2016


Shaklee Promosi September 2016

Bulan ni memang best sangat, sebab nya Shaklee bermurah hati bagi promosi VitaC dan ESP. kalau nak tau, dua produk ni dah cukup untuk jadi Set Kulit Cantik ðŸ˜ƒ

1. ESP (Energy Soy Protien)
Energizing Soy Protein atau ESP sebenarnya telah mendapat pengiktirafan seantero dunia kerana proses kajian klinikal yang dijalankan berkali-kali bagi memastikan kualiti protein yang tinggi bersumberkan tumbuhan semulajadi dapat dihasilkan untuk manfaat optimum kepada bakal pengguna. Protein kacang soya adalah 2 kali ganda lebih dari daging, 12 kali lebih dari  susu dan 4 kali ganda lebih dari telur. Ia juga rendah kolestrol, rendah lemak dan mudah diserap oleh tubuh manusia.

Ramuannya terdiri daripada:
  • Kacang soya yang tidak diubahsuai secara genetik (non-GMO) dan diproses di bawah suhu rendah.
  • Satu tin ESP (1kg) dihasilkan dari 30 kilogram kacang soya.
  • Mengandungi 22 jenis asid amino dan ia adalah satu-satunya produk di pasaran yang menyediakan 9 asid amino penting yang tidak boleh dihasilkan oleh badan manusia.
sangat bermanfaat kepada ibu hamil, ibu berpantang yag mahu tambhkan susu ibu, badan lebih cergas, kuat dan bertenaga. bagi mereka yang mahukan Energy Booster,  kulit cantik, cerah , berseri tanpa cela, luka cepat sembuh, bermasalah gastrix, mereka yang mahukan sarapan yang cepat, ringkas tetapi berkhasiat dan rendah kalori. Maka ESP adalah pilihan yang tepat.

1 Canister ESP:
berat: 850g
Pengunaan: 1bulan ++
Harga: rm150
promosi: Buy 6 Free 1 or Buy 2 less 5%

2. Sustained Released Vitamin C
Kelebihan utama vitamin C Shaklee adalah ianya sudah diformulasi dalam bentuk ‘sustained release’. Ini bermaksud kandungan vitamin C di dalam tablet ini ini akan dilepaskan ke dalam badan secara berperingkat-peringkat. Ini kerana vitamin C merupakan vitamin larut air. Jika terdapat lebihan vitamin C dalam satu-satu masa, badan kita akan bertindak untuk mengeluarkan lebihan ini melalui air kencing. Jadi, dengan formulasi ‘sustained release’ ini, kandungan vitamin C dalam badan dapat dikekalkan secara berterusan.

Amalan Ber Vitamin C, akan membantu:

Dari segi kecantikan:

- Membentuk kolagen dalam kulit – vitamin C Shaklee ini akan merangsang pembentukan kolagen dan menyebabkan kulit menjadi tegang.
- Mencerahkan kulit.
- Melambatkan proses penuaan.
- Menghalang pembetukan pigmen yang menyebabkan masalah jeragat.

Selain ia juga bagus untuk:
- Meningkatkan sistem imunisasi badan.
- Membantu mengurangkan masalah alergi dan resdung.
- Mengatasi masalah gusi berdarah.

1 Botol Sustained Release Vitamin C
Kuantiti: 180biji
Penggunaan:tahan selama 3-6bulan
Harga: rm92.50
Promosi: Buy 6 Free 1 or Buy 2 less 5%

sungguh menarik kan promosi ESP dan VitaminC? kalau nak 1 je, bagaimana?
kalau anda mahu beli berapa botol pun, meh wassap Siti 019-552 2329

jika anda berada di sekitar Seri kembangan, Equine Park, Pasar Borong selangor dan tinggal di Taman lestari Putra, boleh la minta saya COD kan terus pintu rumah anda :D

Lagi Tetstimoni ESP dan Vitamin C klik sini


No comments:

Post a Comment