Pakej Shaklee Free Membership 2018

Berita Baik bagi anda yang mahu menjadi Ahli Shaklee secara PERCUMA.

Siapa yang tidak sukakan Percuma kan? Saya pun suka. Jadi saya nak kongsikan kepada anda Shaklee Pakej untuk dapat Shaklee Free Membership, iaitu beli 5 ESP dan 1 Vitamin C. (Produk boleh di tukar mengikut keperluan anda)

6 Kelebihan pendaftaran dengan Pakej Shaklee Free membership

1. Menariknya pada bulan ini dengan pembelian 5 ESP anda akan di berikan RM50 E-VAUCHER. E-vaucher ini boleh di gunakan semula pada pembelian seterusnya.

2. Anda dapat FREE Membership dengan Shaklee Starter Set yang berharga rm68.90. Di dalam starter set ni ada banyak info mengenai Produk Shaklee, Perbezaan Shaklee dan Perniagaan Shaklee Online

3. Anda akan di berikan Access User id dan password untuk Login Shaklee2u dengan nama anda sendiri. Di sini anda boleh baca maklumat terkini mengenai Shaklee Promotion, info produk, harga dan Tips kesihatan serta kecantikan dan banyak lagi.

4. Anda akan di berikan Access kepada FB group tertutup untuk anda dapat lebih info tentang produk, testimoni, program menarik dan juga Peluang untuk mula perniagaan Online sebagai sumber pendapatan pasif. (Jika berminat)

5. Cash Back sebanyak rm30 akan terus di kreditkan ke akaun yang anda telah daftar pada 15hb bulan berikut nya. (Anda boleh beli Vitamin atau buat apa saja yang anda mahu)

6. Free Postage yang Berharga rm10 ke seluruh Malaysia termasuk Sabah dan Sarawak.


Untuk pertanyaan lanjut dan pendaftaran terus klik gambar di bawah. Jangan tunggu lama-lama. Terus hubungi Siti 019-552 2329




No comments:

Post a Comment